Het oude topic werd reeds al lang niet meer gebruikt en was volgens mij al gesloten omdat ik toendertijd geen naafkappen meer kon leveren. Heb het niet meer opgezocht.
Toen ik terug bericht kreeg dat ze opnieuw leverbaar waren, heb ik een nieuw topic aangemaakt.
Voor de emblemen (zonder naafkappen) is er een apart topic, waar door sommigen al eens verkeerd gepost werd (over naafkappen ipv.emblemen) maar dat maakt niets uit.
U heeft het over diverse waarschuwingen ???
Op 6 dec. heeft u, zoals u in het vorige topic kan zien, 1x een opmerking gegeven over het "te vaak" vermelden vd. voorraad van de kapjes.
En dan beweerd u plots dat ik al "te vaak" ben gewaarschuwd......
Heb er zelfs ook nooit een pb of zo voor ontvangen.
Als ik dan de regels over dit forum lees, staat daar ook niets van vermeld.
Kan me dan ook niet verzoenen met het feit dat ik dan iets "verkeerd" zou gedaan hebben.
Als dan plots het topic gesloten werd, was ik, om het zacht uit te drukken, pissed off.
Hier was geen enkele reden toe.
1 vd redenen waarom ik vaak vermeld hoeveel ik er nog had is ook om de forummers er op attent te maken dat het plots ook gedaan kan zijn; net zoals vorige keer.
Ik wil niet dat er weer eens commotie ontstaat omtrent de laatste stuks zoals in het verleden al gebeurd was.
2 de reden is uiteraard dat het topic onder de aandacht blijft. Niet alleen voor de oude rotten hier op het forum, want die weten me wel te vinden als het over naafkappen gaat, maar ook vooral voor de nieuwelingen die niet zo ver in de historiek gaan zoeken.
Ook zie ik hier vaak dingen te koop aangeboden door mensen die voor de rest niks posten op het forum??
Vind dit dan eigenlijk nog veel erger en nog meer commerciel ingesteld want die bezoeken het forum enkel maar om te verkopen.
Meningen verschillen, maar toch kan ik moeilijk genoegen nemen met het sluiten van dit topic.
Men wordt in het leven al genoeg de les gelezen, als het dan hier ook nog zo moet gebeuren.......