Re: Kinderstoeltje te koop voor 911
Jaja, heet iemand welkom. Houdoe.
Jij komt hier voor het eerst, geen enkel woord van
'hallo, dit ben ik', neemt niet de moeite om je te verdiepen in de forumregels en flikkert hier één regel over één of ander kinderstoeltje neer.
Zoals eerder hier gezegd:
Het is alsof je onuitgenodigd binnenkomt op een feestje van een ander, meteen maar even een andere cd opzet en ongevraagd een opmerking maakt dat je de gordijnen lelijk vindt... Lees even terug. Ik geef je gewoon aan dat je advertentie niet voldoet aan de forumregels, ik neem de moeite om je de link naar die betreffende forumregels te geven. Kennelijk komt dat niet door want je vraagt wat ik bedoel. Ik leg je dat omslachtig uit, neem zelfs de moeite om je marktplaats advertentie op te zoeken en een voorbeeld voor je te maken. Wat heb je dan verder nog te huilen over saamhorig zijn en iets voor elkaar over hebben. Dus wat mij betreft heb ik je voldoende geholpen en zeker niet de grond in geboord...
En als jij als nieuweling ergens binnenstapt en je even voorstelt, wordt je door vele forummers meteen welkom geheten. Voorbeelden te over hier op het forum. Echter, jij die al 9 jaar Porsche rijdt hebt kennelijk niet het fatsoen te groeten als je ergens binnenkomt. Nee, dan word je ook niet welkom geheten. Wél geholpen overigens.
My 2 pennies.