PORSCHE velgen 17" + bijna nieuwe PIRELLI's (weg=weg!)
Auteur
Bericht
paul&jacqueline
PORSCHE velgen 17" + bijna nieuwe PIRELLI's (weg=weg!)
N.a.v. de aankoop van andere velgen, biedt ik hierbij mijn schadevrije, 17" set Porsche Boxster (Turbo-look) velgen aan, inclusief de gemonteerde vrijwel nieuwe (!) Pirelli P-zero banden. De hele set is compleet als nieuw en gebalanceerd, dus kopen, monteren en rijden! 900 euro
De set Pirelli's is alléén het startbedrag al bijna waard, maar ik wil van de set af, omdat ze in de weg liggen, dus;
weg is weg.
Zonder aanpassingen passend op Porsche Boxster!
Eventueel met originele TECHART spoorverbredingsset, voor 1200 euro! (alléén in één koop)
Dus, de zo goed als nieuwe velgen, de vrijwel nieuwe Pirelli P-zero banden set (205-50-17 vooras en 255-40-17 achteras) én de complete spoorverbredings-set, mét TECHART wielbouten en TECHART wielboutsloten! Compleet voor 1200 euro!
Bijlagen:
's én spoorverbreders TECHART (eindelijk volle wielkasten!).jpg [ 248.19 KiB | 857 keer bekeken ]
Laatst bijgewerkt door paul&jacqueline op 29 nov 2009 18:37, in totaal 1 keer bewerkt.
29 nov 2009 16:45
Rad911
718 Cayman S
Loosdrecht
Re: PORSCHE velgen 17" + bijna nieuwe PIRELLI's (weg=weg!)
Zijn dat de wielen op de fotos in je album
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
29 nov 2009 16:48
paul&jacqueline
Nee, op de foto's in mijn album zie je de inmiddels gemonteerde 18 inch velgen.
29 nov 2009 16:55
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum