944 onderdelen, electronica, plaatwerk, ruiten
H: enigzins aangepast, opdat een en ander voldoet aan de forumrichtlijnenRechter spatbord porsche 944
Spatbord voor een porsche 944, rechts. Afkomstig van een 86er, kleur Y5V (saffier metallic). Is onder/achteraan doorgeroest, ter grootte van een euromunt ongeveer. Heeft ook een deukje. Niet netjes maar misschien wel prima voor racer.
Af te halen in Lemmer (FR) of tegen een kleine vergoeding te bezorgen tussen Lemmer en Enschede.
30 euro of een goed bod via pb.
Motorkap porsche 944
Deze motorkap is afkomsting van een porsche 944, 1986er, kleur Y5V (saffier metallic). Deze heeft de te verwachten oneffenheden voor zijn leeftdij en heeft de bekende flauwe deuk midden vooraan van het dichtdrukken.
Af te halen in Lemmer, of in overleg te bezorgen langs de lijn Lemmer - Enschede. Voor 50 euro is deze meteen vergeven.
Bestuurdersportier porsche 944
Bestuurdersportier voor een porsche 944.
Deze is afkomstig van een 86er, kleur Y5V (saffier metallic). Deze komt met de bijbehorende deurkruk omdat deze ooit los is gekomen en op een andere manier weer aan elkaar zijn geklust. Van buiten is deze aanpassing niet te zien.
Ook is aan de voorkant waar de bedrading de deur in gaat de zaak iets open geknipt omdat ik de kabels zonder schade wilde verwijderen. Wellicht prima voor een racer, niet te gebruiken voor een straatauto!
Af te halen in Lemmer (FR) of tegen een kleine
vergoeding te bezorgen tussen Lemmer en Enschede.
Gaat weg voor 2 tientjes.
Porsche 944 type 2 motormanagement
Deze is afkomstig uit een porsche 944 uit 86. Deze ECU is werkend uit mijn auto gehaald en is nu overbodigwegens het installeren van een moderne motormanagement
Zie mijn andere advertenties voor meer motorelektronica voor een 944 type 2.
Deze gaat direct weg voor 100 euro of doe een goed bod via pb.
Porsche 944 type 2 luchtmassameter
Afkomstig uit een porsche 944 uit 86. Zie mijn andere advertenties voor meer motorelektronica voor een 944 type 2.
50 euro of een goed bod via pb.
Porsche 944 type 2 BDP sensoren
Type 2 BDP sensoren te koop. Zijn ooit gekocht als reserve maar deze heb ik niet meer nodig wegens een compleet andere motormanagement. 40 euro per stuk of een ander aannemelijk bod via pb.
Af te halen in Lemmer (FR) of tegen een kleine vergoeding te bezorgen tussen Lemmer en Enschede.
Zie ook mijn andere advertenties voor 944 motor elektronica.
Porsche 944 type 2 motor management kabelboom
Compleet en in prima staat voor zijn leeftijd. Afkomstig uit een 85er meen ik, tweedehands gekocht als backup. Deze heb ik niet meer nodig omdat ik zelf alle elektronica heb vervangen voor moderner spul. 50 euro of goed bod via pb.
Zie ook mijn andere advertenties voor 944 motor elektronica.
Buitenspiegel bestuurders kant porsche 944
Ik heb verschillende buitenspiegels liggen:
Twee behuizingen: Eentje afkomstig van een 86er, kleur onbekend (een zilvergrijs maar geen Y5V zoals mijn andereaanbiedingen). Ook een behuizing in een blauw-metallic kleur, code onbekend.
Type 1 versteleenheid: Bevat verstel motortjes, verwarming en spiegel. Dit is het oude type waar het glas gewoon in klikt.
Een hele unit voor 10 euro of 5 eu per onderdeel, ex verzending. Ook af te halen in Lemmer (FR) of tegen een kleine vergoeding te bezorgen tussen Lemmer en Enschede.
Voorruit porsche 944 type 2
Mijn stommiteit is uw koopje!!
Dit is een spiksplinternieuwe voorruit voor een porsche 944 type 2, de factuur van Alpo is nog aanwezig. Dit het is het latere type met aangelijmde rubber rand. Past op alle latere types 944. Deze ruit heeft een groene band bovenlangs en geintegreerde antenne. Ik zit ermee opgescheept na een 'foutje' anderhalf jaar geleden.
Nieuw kosten ze meer dan 500 euro!
Af te halen in Lemmer (FR) of tegen een kleine
vergoeding te bezorgen tussen Lemmer en Enschede.
400 euro of een goed bod via pb.