Voor 964: wie zijn Cup-rohr met einddemper te tam, of zijn Cup-rohr met G-pijp te luid vindt: (gebruikte) middendemper i.z.g.s. Erg mooi geluid in combinatie met G-pijp! (heb ik er zelf ook onder... ). € 100,-
_________________________________________ Take the long way home....
Ik heb er ook nog 1 liggen voor verkoop, maar waarom een foto? Je weet toch hoe zo'n ding er uit ziet? En op een foto kan je nooit zo heel goed zien in welke staat ze zijn. Succes met verkoop Erik! Is een koopje.
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
Dat is nog even lastig, hij ligt in de opslag bij mijn Porsche. Hij is gebruikt, blinkt zeker niet, maar is functioneel 100%. Klemmen etc. zitten er bij. Op Ebay staat ook een aantal.
Groet!
Reden dat ik het vraag is omdat der een aantal verschillende potten onder zitten en ik moet misschien wel wat vervangen, vermits ik vel goed ben in klussen maar niet in technische benamingen vroeg ik een afbeelding, zo zie ik dat ik het juiste onderdeel koop om dat dan te kunnen vervangen, doe ik dat niet heb ik 90% kans dat ik WEER het verkeerde onderdeel koop
Reden dat ik het vraag is omdat der een aantal verschillende potten onder zitten en ik moet misschien wel wat vervangen, vermits ik vel goed ben in klussen maar niet in technische benamingen vroeg ik een afbeelding, zo zie ik dat ik het juiste onderdeel koop om dat dan te kunnen vervangen, doe ik dat niet heb ik 90% kans dat ik WEER het verkeerde onderdeel koop
Heb eerder wel voor je gezocht naar een plaatje maar kon zo gauw geen vinden. Dank BTRIII! Dat is hem inderdaad... (maar dan zonder deuken )
eerstdaags gaat mijn motor er uit en dan zie ik beter wat der allemaal vervangen moet worden, mocht de mijne aan vervanging toe zijn hoor je het wel, mijn katalysator die moet ik zeker al vervangen dus als iemand die heeft liggen hoor ik het graag
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum