Ik verkoop een set Recaro SPG kuipstoelen. Zwarte ruggen met kruismotief, zwarte stof. Ik wist het niet toen ik ze kocht vorig jaar, maar een SPG is blijkbaar een stuk smaller dan een Pole Position en ik krijg er na een half uur inzitten echt last van in mij zij. Zijn in goede, nette staat. Of eventueel ruilen met een set Recaro Pole Positions.
Vraagprijs 699 € voor de 2. enkel de stoelen, geen frames.
29 maart 2014 21:43
MarkGT3
Re: set recaro SPG kuipstoelen
Als het SPG XL waren had ik ze morgen komen halen ..
_________________________________________ Drive it like you stole it
30 maart 2014 0:20
THE MUD
Forumcrashtestdummy
Zijn het de reguliere of de XL variant? Heb 2x XL in de auto en het zit goddelijk dus een 2e setje hebben staan voor een toekomstige auto kan geen kwaad .
_________________________________________ Current: Fiets... Exxes: - 986 3.2S - 986 - 968 Coupe - 964 Carrera 4 - 968Club Sport
30 maart 2014 10:07
kristof
Cayman R - 924 turbo project
zandhoven - belgie
Als het XL waren, hadden ze mij ook wel gepast. T'is niet dat ik een obesitas patient ben of zo
30 maart 2014 10:25
THE MUD
Forumcrashtestdummy
Niet ???
Mwaoh ik heb de XL variant en vraag me soms met mijn 55kg af hoe daar iemand met een normaal postuur in past maar op de een of andere manier flikken ze het iedere keer weer
_________________________________________ Current: Fiets... Exxes: - 986 3.2S - 986 - 968 Coupe - 964 Carrera 4 - 968Club Sport
30 maart 2014 11:05
kristof
zandhoven - belgie
voor diegenen die een PB gestuurd hebben : wie heeft er nog interesse als slechts 1 van de 2 SPG's verkocht wordt ? Laat maar weten, dan bezorg ik fotos of andere info.
07 mei 2014 13:32
kristof
zandhoven - belgie
stoelen zijn verkocht !
18 mei 2014 18:21
Henk
PF # 136
Gefeliciteerd met de verkoop!
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum