Garageopruiming diverse onderdelen F type LWB
Aangezien de auto verkocht is, middels deze een eerste verkoop. Prijzen vermeld zijn richtprijzen, sommige onderdelen zijn overigens van unobtanium
Geld gaat overigens naar het autowrak-klusfonds van mijn zoon.
Heb veel foto's pogen te maken vandaar de link. Graag correspondereren via pb of op njbogman apestaartje hotmail punt com. Liefst ophalen in Den Haag, opsturen kan bij aantal dingen prima, kosten komen er dan wel nog bij. Gezien mijn agenda kan het even duren.
https://photos.app.goo.gl/QU7cd90SyQITeVD73Bobine Bosch origineel. Werkend en betere vonk dan nieuwere spullen (zowel Beru als nieuwe Bosch. Was als reserve. 150 Euro
Dashboard met scheurtje. Moet schoongemaakt worden en inclusief goed afdekplaat speaker. 250 Euro
Lichtsteunen voor op accubak voor CIBIE. Hiermee monteer je Oscars door de roostertjes bij de voorkant. 30 Euro
Voorlichtglazen, 3 stuks matig, 1 origineel, 2 replica 10 Euro
Originele Bosch achterlichtglazen, redelijke staat 50 Euro
Hella 169/139 ongebruikte NOS reflector in doos 150 Euro
Hella 169 lamp unit bevestiging schuin naar achter 1st. Geen rand alleen de cover 75 Euro
Hella mistachterlicht 50 Euro
Binnenspiegel origineel 75 Euro
Victor racestuur met Porsche montage hub 140 Euro
Nardi houten stuur, incl. claxonbutton en sierring. 150 Euro
Raid racestuur 75 Euro
REPA achtergordels, set 30 Euro
Achterlichthuis, matige staat 10 Euro
Wielmoeren 4 stuks 10 Euro
Contactpuntjes nieuw in zakje 10 Euro
Verdeelkappen 2 stuks gebruikt wel goed 10 Euro
Luchtinlaat interieur set van 2 stuks 30 Euro
Boge veerpoten met covers en goede assen etc 100 Euro
Stuurstangen gratis
Vliegwiel 25 Euro
bumperrozetten voor S-lijst, zeer goede staat in exceptionele kwaliteit met montage rubbers. 200E Nooit gemonteerd geweest. (is al interesse voor)
Ruitlijst voor, doe een gooi.
Siliconen pakkingen 30etjes met pakkingen voor carter. (is al interesse voor)
Bodempaat orgineel met originele deuk 50E. niet verroest overigens
Bumperrozet achter met beschadigd chroom, wellicht opnieuw te doen? Origineel stuk. 10E
Momo claxon button. Niet gebruikt nog in zakje. 40 E (kostte 80 dacht ik)
Antenne, wel gebruikt want origineel voor zover ik kan zien. Is nog goed schoon te maken en werkend gedemonteerd. HEb hem niet teruggezet want vond het zonde in mijn scherm te boren. 10 E ?
Klepje dashboard kastje. Ideaal om rallymeter te monteren. Daar had ik hem voorgebruikt. Schroef je mooie eruit en deze erin met de meter erop. Klein gaatje door binnenbak en klaar. 50E. is netjes gespoten met gaten om gelijk een brantz erop te schroeven.