Auteur |
Bericht |
drknauf
|
remklauwen
gezocht een setje achter rem klauwen voor een 964 c4 het liefste rood,
zwart mag ook
grtjs mikey
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
23 aug 2007 18:03 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Dacht dat jij alles in 't wit wilde...
|
23 aug 2007 18:17 |
|
|
drknauf
|
|
23 aug 2007 18:22 |
|
|
V-8
997 GT3RS, 964RS, 911R, 934 (project ?), 73RS (op zoek)Den Haag
|
geen gele ?
|
23 aug 2007 18:23 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Gewoon schuren en spuiten.... Stikkertjes erop en iedereen denkt, he dat is een S.....
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
23 aug 2007 21:08 |
|
|
drknauf
|
we zullen jouw ff schuren en spuiten met stickertje erop met S5 geintjuhhhhhhhhhhhh, kzieje gzlg morgen gozerrrrrrrrrrr gzlg miepen
|
23 aug 2007 21:44 |
|
|
Marcel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616Uden
|
niks schuren en spuiten, maar peodercoaten, dan zijn ze als origineel, als nieuw en blijven mooi, al het andere is/wordt rotzooi...
_________________________________________ Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present
|
23 aug 2007 22:34 |
|
|
drknauf
|
coaten is leuk maar hoe poedercoat je die naam er in dan PORSCHE
ik heb ze gewoon laten spuiten met rode radiator lak en paar lagen, daarna sticker erop en dan in de blanke radiator lak laten spuiten dus sticker zit onder de lak.
doet het voor mij nu rondom uitstekend
maar coaten kan idd ook, maarja ff klauwen aanschaffen reviseren, coaten(wat kost coaten eigenlijk marcel?) porsche erin laten spuiten, tel eens op ken ik netzo goed maby nieuwe gaan halen
|
23 aug 2007 23:20 |
|
|
horn
PF #57
|
porsche zijn sjablonen waarmee je de letters er met hittebestendige witte verf opspuit.
epoxeren kost volgens mij iets van 50 euro de 4...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
23 aug 2007 23:33 |
|
|
drknauf
|
dat valt op zich wel weer mee
maar das dus enkelt het porsche logo spuiten erop dan nog poedercoaten offcourse
kben benieuwd wat marcel z,n antwoord is
|
23 aug 2007 23:45 |
|
|
Marcel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616Uden
|
Mike,
Ik heb mijn klauwen 3 jaar geleden laten poedercoaten en dat kostte 60 euro. INderdaad met een sjabloontje van 10 euro kun je er met hitte bestendige lak het prosche logo op spuiten. Nu drie jaar later nog als nieuw.
De klauwen er af halen en er op zetten (als je dit thuis doet en alleen een auto krik hebt) is wel veel maar geen moeilijk werk. Maar als je de klauwen toch la apart koopt dan heb je dat probleem niet.
Klauwen spuiten is niks, en zeker niet als je het doet als ze nog aan de auto zitten....
_________________________________________ Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present
|
24 aug 2007 9:58 |
|
|
drknauf
|
dat gaat nog wel ja die prijs
ik heb ze er ook afgehaald toenk ze liet spuiten de mijne natuurlijk
en daarom wilde ik het nu weer doen als ik die achterklauwen heb bemachtigd als ze dan toch nog los zijn allebei werkt het idd allemaal veel mkklkr
|
24 aug 2007 11:29 |
|
|