Switch to full style
Heb je iets nodig voor je Porsche? Laat het hier weten.
Plaats een reactie

voorste bumper boxster

05 apr 2007 14:25

Weet er iemand per toeval een tweedehandse zwarte voorste bumper in nog goede staat te koop voor men boxster van '98 (als het even kan niet te ver uit de buurt van Eindhoven-Turnhout)? Mijne is gesneuveld op één van zo'n cementen kopjes aan de bank......
Demonteren, herstellen,spuiten en monteren zou toch al gauw €3 a €400 kosten.... en tis voor de tweede maal op een jaar tijd :cry: (neen niet op dezelfde plaats:-) )
En voor als ik dan toch een nieuwe moet plaatsen, heeft er iemand goei/mooie ideeën in plaats van de standaard-bumper?

Re: voorste bumper boxster

05 apr 2007 14:28

WB schreef:en tis voor de tweede maal op een jaar tijd :cry: (neen niet op dezelfde plaats:-) )
En voor als ik dan toch een nieuwe moet plaatsen, heeft er iemand goei/mooie ideeën in plaats van de standaard-bumper?

id :idea: : neem in ieder geval een bumper met park distance control :lol:

05 apr 2007 17:09

Quote WB
heeft er iemand goei/mooie ideeën in plaats van de standaard-bumper?

Heb je dit al eens geprobeert :lol:
Afbeelding

05 apr 2007 19:07

:lol: :lol: :lol:
geprobeert... :lol: :lol: :lol:

05 apr 2007 19:11

en tis voor de tweede maal op een jaar tijd

En ik wou bijna EZEL zeggen, maar zelfs die stoot zich niet 2 keer aan dezelfde steen. :twisted: :wink: 8)
Kan je helaas niet helpen, balen man.

bumper

06 apr 2007 8:53

Die bumpers kunnen wel niks hebben. Een "bumper" zou toch minimaal een klein schokje moeten kunnen opvangen. Van de boxster scheurt dadelijk de verf (of de bumper zelf) bij ook maar de geringste tik. Vind ik wel niet echt een "bumper" meer.........(maar voor de rest toch n leuke auto zeker met dit weer...:-) )
Plaats een reactie