Heb je iets nodig voor je Porsche? Laat het hier weten.
11 nov 2007 14:20
Sinds 24 oktober 2007 zijn wij de blijde ouders van onze tweede zoon "Senn". Binnenkort wil ik uiteraard ook hem kennis laten maken met de Porsche.
Orgineel kinderstoeltje heb ik ongeveer een 1/2 jaar geleden al gekocht, nu nog een gordelverlenger. Wellicht dat onder de lezers hier iemand de gordel verlenger niet meer gebruikt?
28 jan 2008 21:35
Ik heb een 993. Onlangs heb ik een Porsche stoel gekocht via het Forum. Nu blijkt dat de gordel net iets te kort is.
Ik zie dat jij onlangs een "gordel" verlenger hebt gezocht via het Forum.
Wat is een gordelverlenger? Ik dacht dat er een nieuwe, langere, gordel gemonteerd dient te worden.
Heb jij inmiddels gevonden wat je zocht? Kun je mij wat ervarings info geven mbt "langere" gordel(s)?
29 jan 2008 0:26
er bestaat een gordelverlenger (stukje gordel met een 'stekker' en een 'contrastekker' eraan) of je kan verlengde gordels laten monteren. 2e is mooier, maar ook duurder.
29 jan 2008 10:28
Past zo'n gordelverlenger wel om het kinderstoeltje heen? De gordel moet in het "voorkussen" tussen een 'gleuf' passen. Daar is niet voldoende ruimte voor een eventuele adapter/gorderlverlenger.
29 jan 2008 11:04
kijk maar hoeveel lengte je te kort komt. waarschijnlijk nog geen 10 cm. kan aan de zijkant van het stoeltje. ik heb zelf in mijn laatste coupe langere gordels laten monteren. vond ik de mooiste optie.