16 jan 2008 0:21
16 jan 2008 1:09
16 jan 2008 11:26
Martin K. schreef:Wordt een lang verhaal
16 jan 2008 13:44
16 jan 2008 23:33
17 jan 2008 1:08
17 jan 2008 15:00
Martin K. schreef:Bij vorst nooit de Cabrio openen, grote kans dat de kunstof ruit scheurt. Oplossing is Sonneland Cabriokap met een galzen ruit, echter is deze ruit weer veel kleiner dan het origineel.
17 jan 2008 21:50
19 jan 2008 12:01
19 jan 2008 15:40
19 jan 2008 15:56
22 jan 2008 0:30
22 jan 2008 0:36
Martin K. schreef:ff geduld, ik ben met de vraag bezig, krijg zodadelijks antwoord of dat voor een 964 ook kan, volgens mij wel, ik heb er ooit op Internet al wel 's foto's van gezien.
22 jan 2008 10:13
Karrera schreef:"Net als de 964 Cabriolet had het instructieboekje voor de 993 Cabriolet een bijlage van een paar bladzijden die de bediening en onderhoud van de cabrioletkap uiteenzet. Omdat de kap en kapbediening niet gewijzigd zijn werd gewoon de bijlage voor de 964 verder gebruikt. Het onderdeelnummer is derhalve een echt 964 nummer. Dit veroorzaakte behoorlijk wat verwarring, we gaan immers op zoek naar een "echt" 993 exemplaar (wat niet bestaat). Ik heb zo'n bijlage besteld, het kan even duren, maar ik meld me zodra we het hebben. Ik verwacht geen extra kosten voor u."
26 jan 2008 12:20
26 jan 2008 13:00
Martin K. schreef:Ik was weer 's in de war ....
26 jan 2008 21:48
09 feb 2008 0:13
09 feb 2008 9:46
09 feb 2008 11:42
09 feb 2008 12:09
TD (zonder I) schreef:Is er in de handel een bepaalde modificatie aanwezig waarbij ik bijv. met een rijsnelheid van 10 km de kap kan sluiten ?
09 feb 2008 12:40
Olaf schreef:Toevallig weet ik dat EriC4C dat bij zijn 964 heeft laten doen
09 feb 2008 12:58
09 feb 2008 13:38
09 feb 2008 13:57