Heb je iets nodig voor je Porsche? Laat het hier weten.
16 apr 2008 18:56
Dag,
Vorige week heb ik mijn airco witte heet gezien, weer eens wat anders dan ijskoude lucht, een lager in de warmte wisselaar(?) is denk ik er aan.
Ik dacht dat een uurtje of 2 240+km/u geen kwaad kon...
Heeft er iemand een idee of dit ook te reviseren is, of dat ik aan een nieuwe pomp moet?
De ring aan de buitenkant van de pomp was wit heet en schoot vonken, dit klinkt misschien mooi maar ik schrok me rot.
17 apr 2008 0:13
tja ik weet het niet meer zeker maar ik heb wel eens gelezen dat toyota deze ook leverd.ze zijn van denso meen ik.
even aan cabrio wim vragen die had er toen ook een.
anton964
17 apr 2008 0:20
heb het gevonden.
Heb deze week de airco pomp vervangen voor een ruil.
Daarom wil ik dit wel even melden.
Bij Porsche: op ruilbasis vroegen ze 843 euro.
Even wat info over de pomp: Deze is een Nippondenso nr.047300-3182.
Na enig speurwerk op internet de volgende ervaring; Wat blijkt Toyota en Rover (in de periode van Honda) gebruiken dezelfde pomp.
En wat vroegen ze ervoor: allebei 368 euro.
Dus mensen met airco problemen, even naar de Toyota dealer bellen en de pomp gaan omruilen.
Type nr. Toyota 04881-14040
Type nr. Rover (Honda) 10P15C a/c comp.
17 apr 2008 6:26
goed geheugen anton
17 apr 2008 8:01
@ehj24, kan je misschien matsen, ik ga mijn cabrio na de schade die ik gereden heb gelijk restaureren, en heb besloten de gehele airco te verwijderen.
Dus als je een goede pomp wilt, laat het dan even weten, kun je hem nog goedkoper kopen als bij Toyota of Rover.
Kan ik daarna mijn donatie doen, voor Horn zijn icoontje weer plaatst.
18 apr 2008 18:36
dag cabrio wim, jij hebt een airco die je wilt verpatsen, ik heb wel interesse, effe bellen?
18 apr 2008 23:36
Nummer !! niet te vinden
maar je hebt een pbtje.
20 apr 2008 9:45
Airco pomp is verkocht, volgende week bij nieuwe eigenaar.
Donatie gaat ook de deur uit.