Switch to full style
Heb je iets nodig voor je Porsche? Laat het hier weten.
Plaats een reactie

hoedenplank 964

25 mei 2008 21:53

Gezocht:
hoedenplank voor 964 bj '93 dus met uitsparing voor 3 puntsgordels en ook met uitsparing voor achterruitwisser.

Moet met zwart leer zijn en in erg goede onbeschadigde staat ....

Mvg

25 mei 2008 22:12

Volgens mij is je huidige plank reeds voorzien voor 3 puntgordels, je dient ze aan de achterzijde alleen in te snijden en een soort frames inzetten voor je gordels.

26 mei 2008 9:32

ja dat klopt dat mijn huidige dat al heeft - maar ik wil gewoon een nieuwe hoedenplank want deze is na achterruit lekkage niet zo tof meer ....

26 mei 2008 12:03

bel domenico effe :wink:

26 mei 2008 23:59

Do993tupperware schreef:

Bel me morgen nog maar even weer :wink:

Toevallig nog een gordelverlenger of een langere gordel liggen tbv een kinderstoel?

28 mei 2008 8:40

Bedankt voor de moeite!

26 jul 2008 14:43

Domenico,

heb je die hoedenplank nog liggen?
Of heb je misschien inmiddels al een leren exemplaar binnen ?

31 jul 2008 11:55

Domenicus - supperrr service dat je helemaal naar Den Haag bent komen rijden om de hoedenplank te leveren :!: :o

jammer dat ik met de levering gemist heb - het restylen van de deukjes duurde iets langer dan gedacht ...

ik heb de hoedenplank gisteravond maar meteen geinstalleerd en staat superrr, veel beter dan die verweerde met leer ....

nogmaals dank voor de super service en de strakke prijs! Ik had natuurlijk ook van te voren rond gebeld naar wams en van zweeden etc maar die waren 4x duurder voor de zelfde plank :!: :?: :shock:

Kwamen ze 'm nog niet brengen ook :D

Toon.

31 jul 2008 15:09

Hoi - ja dat was ik. **-DR-**

Ja weet ik maar beetje goede reclame (al zal dat niet nodig zijn) kan geen kwaad. :wink:
Plaats een reactie