Switch to full style
Heb je iets nodig voor je Porsche? Laat het hier weten.
Plaats een reactie

bekerhouder boxster s 2001

09 jul 2008 17:30

Hallo, weet iemand waar ik een bekerhouder kan bestellen?
Internet afgezocht maar nergens gevonden.

Alvast bedankt voor de gouden tip :D

09 jul 2008 18:29

Als je kleine gaatjes (uitsparingen) hebt zitten binnen in aan de zijkanten van de buitenste luchtroosters.... pff snap je het nog? dan heb ik eventueel nog een setje voor je.
Bij mij passen ze nl niet...

Deze houders klik je nl vast in de luchtroosters...
Staat niet echt fraai maar wel handig.

bekerhouder

09 jul 2008 18:50

Hallo Hans,

bij mij zitten die er niet in, hoewel bij de ebaypagina die ik heb gevonden, staat dat het wel moet kunnen voor de modeljaren 98-02. Maar helaas, heb je nog andere suggesties? Voor hoeveel wil je ze trouwens wegdoen?
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Porsche- ... 0255093367

09 jul 2008 19:07

ja zou moeten passen maar doet het dus niet... helaas geen uitsparingen, heb ook al een keer al de lamellen eruit gehad, klote werkje om terug te zetten....
je mag ze gratis hebben... maar als je geen gaatjes hebt dan past het dus niet en dan maak ik er liever een ander blij mee...
mooi trouwens een BoxS 2001 heb je foto's?

09 jul 2008 19:41

zoals hans zegt .... het zijn ondingen, heb ze nooit gebruikt in mn vorige vlevatuut .... athans na paar verwoede pogingen 8)

09 jul 2008 19:55

Hans,

ik zal eens die lamellen eruithalen. En foto's moet ik nog maken, heb hem pas...wel met een mooi nieuw kenteken: xx ggg-1 en dat staat goed!!
Welke boxster heb jij?

09 jul 2008 20:04

klik op album en aanschouw onze troeteldiertjes 8)

09 jul 2008 20:19

Inderdaad ondingen !

Sommige flesjes ( van die isodrankjes) passen perfect tussen de stoel en het handvat om de stoel te verstellen.
Plaats een reactie