Switch to full style
Heb je iets nodig voor je Porsche? Laat het hier weten.
Plaats een reactie

binnen spiegel P 964(gesloten gekocht)

25 jul 2008 22:31

Hallo Porsche vrienden,

Wie heeft nog een binnen spiegel van een Porsche 964 liggen. Mijn pootje is afgebroken die erin moet worden geklemd:cry: :cry:

Gr.Erwin
Laatst bijgewerkt door Erwin C2 op 26 jul 2008 20:14, in totaal 1 keer bewerkt.

25 jul 2008 22:42

Ik zal even moeten zoeken ... maar geloof 't wel :wink:

25 jul 2008 22:48

Olaf schreef:Ik zal even moeten zoeken ... maar geloof 't wel :wink:

Olaf ik heb je gemist bij Hans in Voorburg :shock:

25 jul 2008 22:51

Had de spiegel toch niet voor je mee kunnen nemen :mrgreen:

... heb morgen aan het eind van de dag pas 'n KLM'etje :wink:

Waren ze allemaal 'n beetje te spreken over je nieuwe wieltjes :?: :lol:

25 jul 2008 22:55

Alleen maar lovende reacties. Ik heb misschien 993 deurhendels te pakken. Moet alleen nog even een slot cillinder zoeken.

25 jul 2008 22:57

Zocht laatst een teller en ik ben (voor een prima prijs) geslaagd bij www.vankesselsportscars.nl in Deurne. Wat een assortiment :!: Trouwens ook leuk om even rond te kijken: heeft heel wat bijzondere auto's staan.

26 jul 2008 0:05

Erwin C2 schreef:Alleen maar lovende reacties. Ik heb misschien 993 deurhendels te pakken. Moet alleen nog even een slot cillinder zoeken.

je kan toch gewoon je 964 slotcilinders overzetten?

26 jul 2008 0:14

horn schreef:
Erwin C2 schreef:Alleen maar lovende reacties. Ik heb misschien 993 deurhendels te pakken. Moet alleen nog even een slot cillinder zoeken.

je kan toch gewoon je 964 slotcilinders overzetten?

Hoi Horn,

Leuk trouwens dat ik je een keer heb gezien en in het echt ziet je P er geweldig uit. Ze hebben aan de passiergs kant ingebroken en de gehele slot cillinder eruit gesloopt. Nou kan ik hem wel ontgrendelen met mijn centrale deurvergrendeling en van binnen gewoon open doen maar van buiten niet via mijn deurhendel. Ik heb dus een slot cillinder nodig zodat mijn buiten hendel het gewoon doet. Mijn linker kant ga ik(olaf dan :oops: ) natuurlijk overzetten.

Gr.erwin
Plaats een reactie