Switch to full style
Heb je iets nodig voor je Porsche? Laat het hier weten.
Plaats een reactie

dashboard 911T 1973

22 apr 2009 13:53

Ik zoek een goed dashboard voor een 911T 1973 ter vervanging van het huidige exemplaar waar een aantal scheuren in zitten.... mag met of zonder speaker-rooster zijn en kleur zwart. ps. ik kom op internet wel aanbieders tegen die een cover aanbieden die je over je bestaande dashboard schuift en vastplakt, iemand ervaring hiermee - past dat goed en zie je dan je
oude dashboard er nog onder zitten ?? Het lijkt mij niet mooi worden maar misschien zit ik ernaast.[*]

Re: dashboard 911T 1973

23 apr 2009 9:16

Misschien is dit wat:
http://www.911tuertaschen.de/de_ersatzteile.html

23 apr 2009 12:03

P-Driver schreef:ik kom op internet wel aanbieders tegen die een cover aanbieden die je over je bestaande dashboard schuift en vastplakt, iemand ervaring hiermee - past dat goed en zie je dan je oude dashboard er nog onder zitten ??

Ik heb nog 1 zo'n cover liggen - zonder speakergat :idea:
Als je het op de juiste manier over je huidige dashboard zet - zie je nagenoeg niet dat het 'n overzet stuk is :wink:

Overzet stuk kost 100 Euro - 'n goed gebruikt dashboard kost gauw het veel voudige :|

23 apr 2009 17:37

Bedankt voor jullie reaktie's zover - Fa.Amler ken ik, daar heb ik 2 kaartenbakken besteld (prima spul trouwens) - ik heb waarschijnlijk een origineel dashboard op Ebay gescoord maar dat weet ik morgen - lukt het niet ga ik toch maar voor de cover en stuur ik je in dat geval wel een pbtje Olaf.
Plaats een reactie