26 jul 2009 20:04
26 jul 2009 20:08
26 jul 2009 20:09
26 jul 2009 20:23
26 jul 2009 20:24
26 jul 2009 20:25
Renntech schreef:Als je zoveel mogelijk leuk klinkende accessoires op jouw auto wilt , hoort daar natuurlijk ook een shortshift kit bij.
Wil je fijn rijden en zo goed mogelijk schakelen......dan hoort daar geen short shift kit bij.
( ook geen afgezaagde poken, da's meer voor in de Manta )
.
26 jul 2009 20:36
Diablo schreef:Hoi Geert,
ik wil je dat ten zeerste afraden hoor,
heb het ook gehad en ben blij dat ik terug naar origineel gebracht heb,
rijd niet plezierig ,
heb het hier nog ergens liggen ,moet er ff achter zoeken
gr Diablo
26 jul 2009 20:48
flitser01 schreef: schakel zowel op als af tegen mijn zetel kon
26 jul 2009 20:51
26 jul 2009 20:59
26 jul 2009 21:04
flitser01 schreef:Diablo schreef:Hoi Geert,
ik wil je dat ten zeerste afraden hoor,
heb het ook gehad en ben blij dat ik terug naar origineel gebracht heb,
rijd niet plezierig ,
heb het hier nog ergens liggen ,moet er ff achter zoeken
gr Diablo
wat is er dan niet gezellig aan , bij is het probleem da ik naar 2de schakel zowel op als af tegen mijn zetel kon en dat is soms wreet vervelend
en daarom dacht ik aan een schortschifter
26 jul 2009 21:11
wibo schreef:Het probleem met de 2e versnelling tegen de stoel had ik ook. Dit kun je makkelijk verhelpen door de zitting te laten zakken (voorover zetten en dan de rugleuning achterover)> Heb je dezelfde zit en het probleem is opgelost.
26 jul 2009 21:28
26 jul 2009 21:40
26 jul 2009 21:42
26 jul 2009 21:54
26 jul 2009 22:00
Diablo schreef:Hoi Geert,
nog een vraagje ,ga je dit dan zelf monteren?
Ik zou er ook meteen nieuw setje bijkopen !
Setje = Geleider schakelstang + hoe noem je zoiets? okselverbinding van schakelpook naar schakelstang ,
gr Diablo
27 jul 2009 0:47
Renntech schreef:Ik wil jouw vraag graag beantwoorden, maar heb de zin 3x gelezen en snap niks van die zin.
Probeer hem aub. eens in het nederlands te stellen
Ik heb vele soorten short shifters ingebouwd of met auto's gereden waar deze in zaten. Allen van amerikaanse makelij en er zat er geen één bij die overtuigend positief waren.
Er is maar één goede schakelwegverkorter, en deze werd gebruikt in de 911 SC/RS van 1984. Hij kost ongeveer Euro 150,-.
.
27 jul 2009 1:54
Renntech schreef:...Ik heb vele soorten short shifters ingebouwd of met auto's gereden waar deze in zaten. Allen van amerikaanse makelij en er zat er geen één bij die overtuigend positief waren...
27 jul 2009 10:58
de forumeikel schreef:heb andere ervaringen...
WEVO of RennShift shortshifters werken erg goed
maar alleen als de rest van het systeem (koppelgewricht, bussen, etc.) en de bak ook goed zijn
WEVO heeft ook een mooie interne aanpassing voor de bak en dan schakelt een 915 net zo goed en precies als een G50
kost wat, maar dan hebbie ook wat
27 jul 2009 11:10
Jeroen914 schreef:Renntech schreef:...Ik heb vele soorten short shifters ingebouwd of met auto's gereden waar deze in zaten. Allen van amerikaanse makelij en er zat er geen één bij die overtuigend positief waren...
heb andere ervaringen...
WEVO of RennShift shortshifters werken erg goed
maar alleen als de rest van het systeem (koppelgewricht, bussen, etc.) en de bak ook goed zijn
WEVO heeft ook een mooie interne aanpassing voor de bak en dan schakelt een 915 net zo goed en precies als een G50
kost wat, maar dan hebbie ook wat
27 jul 2009 11:43
27 jul 2009 12:02
Stimpy911 schreef:Is daar een mooie oplossing voor? ...
Stimpy911, die vervolgens zelf schreef:Heeft iemand een tip
27 jul 2009 12:18
27 jul 2009 14:31