Switch to full style
Heb je iets nodig voor je Porsche? Laat het hier weten.
Plaats een reactie

Kofferklep 911, type maakt niet uit

17 sep 2010 16:07

Gezocht een kofferklep van een 911, het type maakt niet uit...

Staat moet wel goed zijn (lak en geen deuken), kleur: voorkeur voor zwart, zilver, grijs of antraciet.

We willen deze namelijk bij ons als kunstobject boven de bank hangen 8)

Re: Kofferklep 911, type maakt niet uit

17 sep 2010 16:30

http://kopen.marktplaats.nl/search.php?o=1&ftb=1&searchmode=marktplaats&q=kofferklep+porsche&qsf=0 :salut:

29 sep 2010 12:13

Tja daar was ik zelf ook al op gekomen, maar ik vind die op marktplaats niet mooi, En dacht PORSCHE forum.... Misschien heeft iemand er hier 1... :mrgreen:

29 sep 2010 12:14

Bel je DSP toch ff?

29 sep 2010 12:35

Heb nog wel een motor klep liggen met elektrische spoiler, kan je dan nog indirecte verlichting inbouwen. 8)

29 sep 2010 14:19

Ik heb een gratis /free/zip/nada cost kofferklep van een 911 voor jou.

Ik kan het ding meesleuren naar mijn volgende trip naar belgie en dan zie je het maar als je wil.

Het ding moet gespoten worden en als je wil kan het gespoten worden in whatever kleur je wil tegen materiaal en kost- geloof me het is niet duur.

Maar waarom wil je in godsnaam een kofferklep aan de muur? Verschillende types achter spoiler in de garage, yes, (guilty, your honour) maar een kofferklep?!

Het is een rode kofferklep van een SC dat ik eens gratis heb opgehaald in 2005. Ik ben verhuisd en het ding staat hier naar me te staren.

Afbeelding

*edit* de kofferklep is het "voordeksel" van een 911, aangezien de motor achterin is. Sorry for stating the obvious ;)

Groetjes,

Bert

29 sep 2010 14:31

Bertroex schreef:(guilty, your honour)

:mrgreen: freak :wink:

29 sep 2010 16:11

horn schreef:
Bertroex schreef:(guilty, your honour)

:mrgreen: freak :wink:

:mrgreen: :wink: