Switch to full style
Heb je iets nodig voor je Porsche? Laat het hier weten.
Plaats een reactie

Gezocht Ducktail

28 sep 2010 14:24

Hallo mensen,

Ik ben op zoek naar een ducktail.
Gewoon een nette motorkap die niet persé nieuw hoeft te zijn.
De standaard adressen weet ik te vinden, maar ik hoop dat iemand er hier ééntje over heeft..... voor weinig :mrgreen:

Re: Gezocht Ducktail

28 sep 2010 16:00

renntech bellen :thumleft:

28 sep 2010 16:28

Ja, en renntech prijzen betalen.... :?
Zoals gezegd.... de standaard adressen ken ik reeds..... :D

28 sep 2010 17:11

als jij zo'n flubber ding erop wil voor weinig, lekker doen :thumleft:

ik ben namelijk van mening dat de prijs kwaliteit verhouding van Renntech wel zeer goed is.

28 sep 2010 17:14

heeft olaf er niet nog eentje?

28 sep 2010 18:32

Ofaf heeft er wel 1 maar die is ook via Renntech :mrgreen: :mrgreen:

Gewoon even Erwin bellen en klaar ben je :wink: :thumleft:

28 sep 2010 18:54

Die jij bedoeld heb ik nog liggen, maar die moet op een stalen kap gepopt en geplamuurd worden om strak geheel te krijgen.
Ik zou zelf zo'n ding niet willen omdat het later toch allemaal gaat scheuren, maar wie ben ik. :mrgreen:
Dus als je wilt kijk ik morgen of dat ding daar nog ligt, en mag je hem van mij hebben voor 2 bakken Palm, moet je hem wel zelf komen halen.

28 sep 2010 19:41

als het goed is heeft van Kessel in Deurne plastic ducktails die perfect passen voor ca. 200 euries. het zou de nieuwe norm zijn die echt goed aansluiten en niet zo'n plastic geval dat met grote naden erop wordt geplakt. een belletje zou ik er i.i.g. even aan wagen

28 sep 2010 21:45

Krimson schreef: plastic ducktails die perfect passen voor ca. 200 euries.

Die wil ik weleens van dichtbij bekijken ... :popcorn:

De "renntech" ducktail is 'n exacte copy van het origineel - met binnenframe :!: :idea:

28 sep 2010 21:49

Olaf schreef:

Waarschijnlijk is dichtbij niet eens nodig...

29 sep 2010 14:33

Krimson schreef:als het goed is heeft van Kessel in Deurne plastic ducktails die perfect passen voor ca. 200 euries. het zou de nieuwe norm zijn die echt goed aansluiten en niet zo'n plastic geval dat met grote naden erop wordt geplakt. een belletje zou ik er i.i.g. even aan wagen

Dat is een mooi prijsje.... :D
Maar de pasvorm moet inderdaad niet op de tocht staan....
Ik zal van Kessel eens bellen hierover....

29 sep 2010 17:52

Cloaca schreef:Maar de pasvorm moet inderdaad niet op de tocht staan....

Ik ben inmiddels aan m'n 3de Ducktail ..

.. zou er (uit ervaring) toch echt 1tje nemen met binnenframe van metaal - polyester en andere kunstoffen hebben toch vaak de neiging in de loop der tijd 'n andere vorm aan te nemen - en vaak alleen al door/bij opslag na productie ...

01 okt 2010 10:08

Meen da het eerder is voorbij gekomen. Wat was de richtprijs voor een Renntech ducktail (gespoten/ongespoten) ook alweer? als je dit niet openlijk wilt communiceren stuur ik je graag een pb

01 okt 2010 10:33

of je belt Renntech direct 8)

01 okt 2010 21:40

Olaf schreef:
Krimson schreef: plastic ducktails die perfect passen voor ca. 200 euries.

De "renntech" ducktail is 'n exacte copy van het origineel - met binnenframe :!: :idea:

ik heb hem alleen los gezien dus niet gemonteerd maar ze gaven aan dat dit een nieuwe was en exacte kopie van origineel maar ik ben geen deskundige op ducktailgebied..... maar belletje of even kijken kan denk ik geen kwaad. die van Renntech ken ik niet dus kan ook niet vergelijken.

Ik hoor graag wel even als je een goede hebt gevonden want voor mogelijk project wil ik dit wel graag weten...

01 okt 2010 21:44

De originele ducktail heeft 'n metalen binnenframe ... 99% van de copie'en heeft dat niet - daarvan is alleen de buitenzijde "net als origineel" :idea:

Ik heb 'm gemonteerd .. kijk maar ..
:arrowl: :arrowl: :arrowl: :wink:
Plaats een reactie