Switch to full style
Heb je iets nodig voor je Porsche? Laat het hier weten.
Plaats een reactie

Nardi stuur 356

27 feb 2011 13:14

Voor mijn restauratie van mijn P. 356 SC ben ik opzoek naar een Nardi stuur (orgineel) met kleine diameter. Heeft iemand tips of adviezen waar ik zo'n stuur met naaf kan vinden.

Alvast bedankt,

Quickstep

Re: Nardi stuur 356

27 feb 2011 15:51

Hier heb ik mijn Nardi gekocht

27 feb 2011 16:37

Beste MetalGreen911SC

Die was ik in mijn zoektocht ook tegengekomen, volgens mij echte orginele Nardi's.
Vraag is waarom ze geen porsche logo erop leveren? Heb jij dit opgelost, dus wel een mooi porsche logo op de claxon button?

Alvast bedankt.

27 feb 2011 20:43

Let ff goed op. Zoals hij op zijn site zegt zijn er veel imitaties. Ik heb voor een andere auto een imitatie. Kan je verklappen dat ie niet van echt is te onderscheiden (prijs wel :mrgreen: )

28 feb 2011 1:33

quickstep schreef:Heb jij dit opgelost,

Nee, vond ik niet zo belangrijk voor de SC, maar ik kan me voorstellen dat dit voor een 356 wel essentieel is :wink:
Inderdaad het echte spul en keuze te over.

Neem eens contact op met de beste man, (weet zijn naam niet meer), maar hij heeft me prima geholpen en ter plekke het stuur met passende naaf ingebouwd.
Misschien dat hij je verder kan helpen met het logo'tje. (anders in Essen Technoclassica een claxondop scoren)

Succes.

28 feb 2011 9:07

zou kunnen dat momo dop past. Op replica stuur wel.

28 feb 2011 10:43

Gewoon op ebay in de US een NARDI/PORSCHE horn button scoren, heb ik ook gedaan voor mijn Nardi....Heb het 2 X moeten doen vanwege de belabberde kwaliteit van de eerste. Dus pak liever een wat duurdere, betaald zich in kwaliteit terug.

28 feb 2011 13:37

Bel Stuurman even, ook een 356 liefhebber...
Plaats een reactie