Heb je iets nodig voor je Porsche? Laat het hier weten.
05 mei 2011 16:55
Opzoek naar een G-pipe, ik heb al een Cup rorhr echter is dit nog te braaf voor mij en wil de combinatie met G-pipe eens proberen. Iemand die weet waar deze goedkoop word aangeboden of een forum lid die eentje heeft liggen?
05 mei 2011 16:59
Hoe is de relatie met je buren?
05 mei 2011 17:01
Ik zou eerder voor 'n lege kat. gaan -- en gemodificeerd luchtfilterhuisdeksel
05 mei 2011 17:08
Die gaatjes kun je toch eenvoudig zelf boren. Steeds eentje erbij en stoppen wanneer je het mooi vind
05 mei 2011 20:17
Ewout schreef:Hoe is de relatie met je buren?
Auto staat bij mijn ouders dus dat zit wel goed
Ewout schreef:Die gaatjes kun je toch eenvoudig zelf boren. Steeds eentje erbij en stoppen wanneer je het mooi vind
Zitten er al in.
Olaf schreef:Ik zou eerder voor 'n lege kat. gaan -- en gemodificeerd luchtfilterhuisdeksel
Waarom?
05 mei 2011 20:33
Bassen schreef:Olaf schreef:Ik zou eerder voor 'n lege kat. gaan -- en gemodificeerd luchtfilterhuisdeksel
Waarom?
omdat een cuprohr icm een g-pijp een ongelofelijke asociale teringherrie geeft
05 mei 2011 20:38
Wat is daar mis mee dan
het is een auto voor ernaast en word niet dagelijks gebruikt. Heb nooit eentje in het echt gehoord met de combinatie G-pipe en Cuprhor, iemand in het noorden van nederland die dat heeft? kan ik even luisteren voordat ik het aanschaf
05 mei 2011 20:39
Bassen schreef:Opzoek naar een G-pipe, ik heb al een Cup rorhr echter is dit nog te braaf voor mij en wil de combinatie met G-pipe eens proberen. Iemand die weet waar deze goedkoop word aangeboden of een forum lid die eentje heeft liggen?
Meen je dat nu? Ik vind het geluid precies goed...... rustig op momenten dat het rustig moet, en herrie als je herrie wil.....
Cuprohr, opengeboord luchtfilter en K&N......
05 mei 2011 20:47
Bassen schreef:Heb nooit eentje in het echt gehoord met de combinatie G-pipe en Cuprhor, iemand in het noorden van nederland die dat heeft? kan ik even luisteren voordat ik het aanschaf
Joyman uit Leeuwarden heeft/had die combinatie.
05 mei 2011 21:14
Cloaca schreef:Bassen schreef:Opzoek naar een G-pipe, ik heb al een Cup rorhr echter is dit nog te braaf voor mij en wil de combinatie met G-pipe eens proberen. Iemand die weet waar deze goedkoop word aangeboden of een forum lid die eentje heeft liggen?
Meen je dat nu? Ik vind het geluid precies goed...... rustig op momenten dat het rustig moet, en herrie als je herrie wil.....
Cuprohr, opengeboord luchtfilter en K&N......
K&N filter heb ik niet, maakt dit veel verschil dan?
05 mei 2011 21:22
Jazekers..... een standaard filter dempt veel meer het geluid..... alle kleine beetjes helpen.....
05 mei 2011 21:23
hé bassen ik heb een cuprohr en K&N filter maar geen gaten in de luchtfilterbak maar ik vind het nu al een teringherrie
en met nog meer herrie mag je niet meer op het circuit komen
en nee ik heb nog geen ruzie met de buren
05 mei 2011 21:25
G-pipe is 5 minuten om te verwisselen dus dat is niet zo'n ramp. Maar tja ik ga de komende tijd maar even experimenteren met het geluid. Zoals het nu is klinkt leuk maar mag meer
misschien is een ander filter nog een stap er tussen (al is een filter net zo duur als een g-pipe)
05 mei 2011 21:33
misschien heeft Do er nog wel één liggen kun je het altijd proberen
05 mei 2011 21:36
Zal hem morgen direct even bellen.
05 mei 2011 21:51
ik zeg cuprohr, k&n inlegfilter en 100 Zellen Kat.
05 mei 2011 22:06
wat is zo'n 100cel cat dan?
05 mei 2011 22:46
Ja maar wat doet het anders ten opzichte van een normale?
05 mei 2011 22:54
Niks -- of in iedergeval veel minder dan de originele kat.
2de optie is om je huidige kat. leeg te (laten) halen
05 mei 2011 23:00
Wanneer ik zou besluiten de cat leeg te halen komt de auto dan de keuring nog wel door? wat is het verschil met de Cuprohr + 100cel cat ten opzichte van de Cuprohr + G-pipe? het laatste is luider?
05 mei 2011 23:02
Bassen schreef:Wanneer ik zou besluiten de cat leeg te halen komt de auto dan de keuring nog wel door?
Ja - of er moet in tussentijd iets met de APK regelgeving veranderd zijn
.. heb 6 jaar met 'n lege kat. onder de 964 rond gereden --- en daarvoor met diverse andere auto's
als 'ie er zichtbaar maar onder zit en niet aan de 4-gas (meen ik ?!?!?!) meting hoeft ....
05 mei 2011 23:06
Vanaf 1 januari 1998 moeten auto’s met een benzinemotor of LPG-motor met een ‘geregelde’ katalysator én met een bouwjaar van 1993 of later een zogenaamde viergasmeting ondergaan. Met behulp van een viergastester wordt gecontroleerd of de uitstoot van de uitlaatgassen de wettelijke percentages niet overschrijdt.
05 mei 2011 23:12
Bassen z'n 964 is van ruim voor die tijd
Was er ookal achter dat ik met de 993 dat geintje niet uit kan halen
gelukkig niet hardleers