Switch to full style
Heb je iets nodig voor je Porsche? Laat het hier weten.
Plaats een reactie

Bon in Porsche Scene Live

15 jun 2011 19:30

In de Porsche Scene Live van afgelopen maand zat een bon voor een gratis check bij Schmidt in Oss. Nu heb ik dat blad niet en ben ik op zoek naar iemand die het wel heeft en geen gebruik gaat maken van deze aanbieding.

Vragen staat vrij toch :) :cheers:

Re: Bon in Porsche Scene Live

15 jun 2011 20:21

zeker!
heb 'em in de hand, ga niet gebruiken...

zou Fank eens bellen, dat je bon niet hebt maar wel geïnteresseerd bent in de Check!
de grap is natuurlijk dat de controle gratis is omdat men hoopt dat er voor een leuk bedrag werk uit komt.
niets mis mee, maar willen ze vast ook wel doen zonder de kaart :idea: :wink:

15 jun 2011 20:24

Ben er vandaag even geweest en met een monteur gesproken, die benadrukte nogal dat het met bon moest en ze anders ook wel wilde checken, maar dat het dan niet helemaal gratis zou zijn. Natuurlijk zouden die kosten wel worden weggestreept wanneer er leuk werk uit zou komen inderdaad :)

Je hebt pb ;)

16 jun 2011 9:24

Voorzien :cheers:

16 jun 2011 20:28

Prima bedrijf. :D

16 jun 2011 21:47

Keurig bedrijf inderdaad, nette werkvloer met enthousiaste, aardige mensen! Ik heb er nog geen echte werkervaring mee, maar de zaak maakt een top indruk idd.

17 jun 2011 16:08

laat maar wat weten :idea: :idea: :idea:

17 jun 2011 17:18

De bon is in huis, bedankt Paul II

Begin volgende week een afspraak maken en eens zien wanneer ik terecht kan. Top!

17 jun 2011 17:22

Benieuwd naar wat er uit komt :wink:

17 jun 2011 17:27

Anders ik wel haha.... Ik heb geen AKK laten doen - gewoon de gok genomen. Dan maar eens zien wat eruit komt!
Plaats een reactie