Heb je iets nodig voor je Porsche? Laat het hier weten.
30 jun 2011 22:43
Goede avond,
Om mijn 32 Cabrio uit 1987 compleet te maken ben ik opzoek naar de hoes waar de tonneau (?) in opgeborgen wordt als je de auto dicht rijdt.
Ik zag laatst een foto van een P 32 die te koop stond waar dit bij hoorde. Mijn vraag is de auto met zo'n opberg hoes orgineel gelevert? Op de laatste versie van de Porsche onderdelenlijst zie ik het artikel niet terugkomen.
Waar zou je het (nog orgineel
?) kunnen vinden?
Alvast bedankt.
Q.
30 jun 2011 23:20
Bij mijn weten niet origineel. Heb ze niet eerder gezien, anders dan bij auto's waarbij de kap vervangen is en daarbij een hoes is gemaakt. Er stond er laatst een op Ebay.de. Bij mijn auto zit alles nog bij, tot aan handschoentjes, zak voor reservewiel etc. etc. aan toe. Geen zak voor de tonneau.
30 jun 2011 23:30
Ok bedankt, dan kan dat van mijn wensenlijstje af!
Q.
30 jun 2011 23:49
Wel mooi, dat streven naar naar originaliteit
Ik werd ook heel blij toen ik in het vooronder de originele gevarendriehoek, gereedschapsset, verbandtrommel, handschoenen, bandenpomp samen in de originele zak ontdekte.
Enige concessie die ik ga doen is een modernere Blaupunkt. Heb een mooie originele oude Blaupunkt Hamburg liggen maar ga er toch een niewere in stoppen met een period look.
01 jul 2011 0:28
De tas voor de tonneau-cover is volgens mij wel origineel.
Ik had 'm namelijk
wel bij mijn Cabrio
Even bellen of mailen met RoVaKo
01 jul 2011 1:41
Of bij porsche bestellen voor €182.93 , onderdeelnummer is 911 561 087 00
01 jul 2011 8:39
Ik heb 'm er (gelukkig) wel bij maar gebruik 'm eigenlijk nooit omdat het toch altijd proppen wordt waardoor je vouwen krijigt in de tonneau. Je krijgt 'm er nooit helemaal netjes in. Dus vouw ik de tonneau netjes op en leg 'm los in het vooronder.
01 jul 2011 8:41
JorisLoet schreef:Enige concessie die ik ga doen is een modernere Blaupunkt. Heb een mooie originele oude Blaupunkt Hamburg liggen maar ga er toch een niewere in stoppen met een period look.
ik zou gaan voor een becker indianapolis
02 jul 2011 13:39
Becker Indianapolis is wel mooi maar ook later en dan moet je nog steeds allerlei fratsen gaan uithalen om het I spul er aan te koppelen. Bovendien niet origineel voor luchtkoelers... Maar ben met je eens dat het er prima uit ziet.
Ga even kijken hoe het bevalt. Heb anders nog de period Hamburg liggen. Daar kun je met een bluetooth casettebandje ook een end komen.
Maar de toronto ziet er prima uit. Heb hem inmiddels in huis en ziet er behoorlijk beschaafd uit.
02 jul 2011 13:47
bij koppel ik hem gewoon in de auto door de ifoon in de houder te zetten dan speelt ie alles af
16 jul 2011 11:58
Binnen
Dan is mijn cabrio nu helemaal compleet
Lang leve marktplaats.
16 jul 2011 12:33
is een soort kussensloop met een rits. voor 20 cent heb je een plastic tas bij de Appie
16 jul 2011 12:56
47,50 - geen geld toch? Leuk om het net evenhelemaal compleet te maken. But hey, that's me.
Ik heb ook nog de verbandtrommel, gevarendriehoek, gereedschapsset, bandenpomp, tas voor het reservewiel, handschoentjes, gebruiksaanwijzing van de bandenpomp en de tas waar de laatste 4 samen in zaten. Leuk toch? Vind het een teken dat er heel erg netjes met een auto is omgesprongen als het er allemaal bij zit.
16 jul 2011 13:13
Eric 3.2
Als je de tonneau (op de) goed(e manier) op vouwt, past deze zonder proppen in die tas
horn schreef:is een soort kussensloop met een rits.
... een flap met klittenband toch
.. de door jou genoemde "kussensloop" is MI voor het targadak van 'n 944
16 jul 2011 13:26
Na een aantal keren oefenen met vouwen heb ik het onder de knie
Was best even puzzelen.
Binnenkort eens even proberen of hij in de tas past. Moet je de tonneau er trouwens altijd omheen doen (tot nu toe wel gedaan) of kun je ook rijden zonder? Had gehoord dat hij er altijd omheen moest omdat de kap dan kan gaan bewegen door de wind?
16 jul 2011 16:02
De binnenkant van de kap is niet echt windproof en kan gaan scheuren
16 jul 2011 16:05
.. buiten dat is het o.a. in Duitsland verplicht
dit met het oog op ongevallen