Switch to full style
Heb je iets nodig voor je Porsche? Laat het hier weten.
Plaats een reactie

Porsche-logo op remklauwen

01 jul 2011 22:24

Gezocht, iemand die stickers of sjablonen met PORSCHE-logo kan drukken voor vier remklauwen.

:)

Re: Porsche-logo op remklauwen

01 jul 2011 22:38

Vraag M A R C die heeft ze volgens mij liggen

01 jul 2011 22:41

Ik heb M a r c even een berichtje gestuurd :), thanks Sander!

01 jul 2011 22:58

7 euro incl. verzendkosten dan? Op MP vind ik niets overigens, waar moet ik op zoeken dan?

M a r c heeft ze alleen in het zwart overigens. Eigenlijk ook een goede optie :)

01 jul 2011 23:08

Marc kan alleen in zwart leveren helaas.

Als ik op MP zoek naar 'porsche sticker' of 'porsche stickers' of 'porsche remklauw' dan vind ik niets... Ik zal DSP even mailen en op ebay kijken, thanks!

01 jul 2011 23:18

Ah, zeg dat dan :cheers:

Maargoed, die op ebay heb ik inmiddels gevonden, nu 9 incl verzendkosten. Dan ga ik die bestellen :)

02 jul 2011 7:13

zijn ook gewoon te krijgen bij de dealer............ let wel er is veel verschil met verschillende types

02 jul 2011 9:01

John schreef:zijn ook gewoon te krijgen bij de dealer............ let wel er is veel verschil met verschillende types

Klopt, van grote remklauwen zijn de stickers ook groter. Zo zit er voor op mijn PCCB klauw een sticker van 12,5cm en op de achterklauw is ie nog geen 8 cm lang...

02 jul 2011 9:21

gast schreef:DSP verkoopt alleen die stickers op de foto :idea: Voor 1000.- euro maar dan krijg je er ook gereviseerde en gepoedercoate klauwen bij :mrgreen: Ik bedoelde alleen dat op die foto de zelfde stickers zitten die ik via e-bay heb gekocht. (voor DSP dus)
:salut:

Deze kocht ik rechtstreeks uit spanje... via ebay: http://cgi.ebay.de/4-x-Porsche-911-Brem ... 33687eddb2

02 jul 2011 12:21

Bel mh peize anders ff op, daar heb ik ze vandaan... kostte tien euro voor 4, in het wit.

02 jul 2011 13:11

Sjeezerrr schreef:
gast schreef:DSP verkoopt alleen die stickers op de foto :idea: Voor 1000.- euro maar dan krijg je er ook gereviseerde en gepoedercoate klauwen bij :mrgreen: Ik bedoelde alleen dat op die foto de zelfde stickers zitten die ik via e-bay heb gekocht. (voor DSP dus)

Deze kocht ik rechtstreeks uit spanje... via ebay: http://cgi.ebay.de/4-x-Porsche-911-Brem ... 33687eddb2

Die heb ik idd gisteren besteld.
Plaats een reactie