Hoi Bas,
Ik heb zelf recentelijk een zelfde zoekzocht gehad omdat ik om 'm auto hier in Australie te registreren nieuwe (inertia/retractable - kan het Nederlandse woord zo gauw niet bedenken) autogordels moet hebben.
ervan uitgaande dat je die zoekt (en geen 'fixed' 3-punts setje), is de vraag of je wel op zoek moet gaan naar 2e hands of gewoon nieuwe moet kopen (ik hang erg aan originaliteit, maar 30 jaar oude gordels.... niet echt veilig).
Tot voor kort maakte
PEPARTS deze nog voor early 911jes tot 1973, maar momenteel hebben ze daar alleen de modellen voor efjes tot 1968 (die niet schijnen te passen op een later model).
Na een lange zoektocht (pelicanparts en andere bedrijven hebben ze nl niet meer, terwijl ze wel opduiken als je door hun catalogus gaat) kwam ik uit bij
Automotion die het artikel binnen een week hebben geleverd.
De auto is nog niet hier dus ik kan nog niet aangeven of de installatie makkelijk is en of alles past, alhoewel verschillende mensen op early911sregistry en typ901.org goede ervaringen hebben met deze gordels (die volgens de papieren in het pakketje gewoon weer bij PEPARTS vandaan kwamen...
).
Succes!