27 jan 2012 13:43
27 jan 2012 16:27
27 jan 2012 18:41
27 jan 2012 18:51
27 jan 2012 18:53
27 jan 2012 19:05
Ewout schreef:.. maar mogelijk hebben ze wat voor een 912
27 jan 2012 19:10
06 feb 2012 12:48
21 feb 2012 14:26
28 feb 2012 10:21
28 feb 2012 10:33
28 feb 2012 10:52
28 feb 2012 10:57
28 feb 2012 14:35
Cloaca schreef:Het kost HR Engineering wel wat tijd om met een aanbod te komen zeg....
Gelukkig zijn de Fuchs binnen inmiddels en kunnen ze er binnenkort onder.
Mocht iemand toch nog een sportuitlaat hebben liggen dan houd ik mijzelf aanbevolen..!!
29 feb 2012 14:30
Cloaca schreef:De nieuwe remschijven die ik had klaarliggen moeten nog even afgedraaid worden want er zit helaas roest op.
Naar mijn mening zit de roest net iets te diep om zonder problemen te kunnen monteren.
29 feb 2012 14:33
WM550spyder schreef:Dat weet ik nog niet exact. Ze zijn niet heel kostbaar (vanaf circa 250 euro volgens mij) maar e.e.a. is afhankelijk van de gekozen uitvoering (stof) en het montagemateriaal wat je nodig hebt.
19 maart 2012 22:11
19 maart 2012 22:14
20 maart 2012 12:17
Cloaca schreef:Mmmmm...
Afgelopen weekend erachter gekomen dat de remleidingen aan de voorzijde verstopt zitten.
Dat komt echt veel voor..!!
Het is al de zoveelste auto die dat heeft.
Wel willen remmen maar niet meer los willen laten.....
Sta je op een gegeven moment stil met oververhitte remmetjes.
Even nieuwe remleidingen plaatsen en gaan..!!
20 maart 2012 13:44
Niels schreef:Cloaca schreef:Mmmmm...
Afgelopen weekend erachter gekomen dat de remleidingen aan de voorzijde verstopt zitten.
Dat komt echt veel voor..!!
Het is al de zoveelste auto die dat heeft.
Wel willen remmen maar niet meer los willen laten.....
Sta je op een gegeven moment stil met oververhitte remmetjes.
Even nieuwe remleidingen plaatsen en gaan..!!
Check even of je hoofdremcilinder helemaal terugkomt. Als dat niet zo is, houdt hij ook zijn druk vast namelijk.
20 maart 2012 14:06
03 apr 2012 15:16
03 apr 2012 15:48