Switch to full style
Heb je iets nodig voor je Porsche? Laat het hier weten.
Plaats een reactie

naaf emblemen

13 feb 2012 21:39

Ik ben op zoek naar 2 gekleurde naaf emblemen voor mijn velgen.
Kan iemand mij hier aan helpen? Ik heb ooit al eens een compleet nieuwe naafkap gekocht voor 50 euro maar volgens mij zijn de emblemen ook los te koop. Als iemand mij aan een adres kan helpen ben ik erg geholpen.

Sven van Eijk 0620414603

Re: naaf emblemen

13 feb 2012 22:13

Ik heb ze ooit los bij een mede forummer gekocht -> JAMPIE genaamd. Hij woont in Turnhout en heeft regelmatig een advertentie op MP staan.

Anders even HIER Klikken Ik heb er laatst een setje gekocht voor m'n "nieuwe" cupvelgen. Waren snel in huis en nog een leuke attentie erbij ook :thumleft: Je kan ze daar ook per stuk bestellen :idea:

EDIT: Zie nu pas dat jampie in augustus 2011 voor het laatst heeft ingelogd :roll:
EDIT 2: Voor wat betreft je vraag over de bevestiging van de losse emblemen, ik heb ze ooit vast gezet met een 2 componenten lijm van Bison "Metaal" genaamd. Ik ben ze daarna nooit meer verloren :idea:
Laatst bijgewerkt door WillemB op 13 feb 2012 22:34, in totaal 1 keer bewerkt.

13 feb 2012 22:30

Hoi, snelle reactie.. Ga Jampie een mailtje sturen.!

13 feb 2012 22:37

Sven, ik hoop dat Jampie reageert, want zoals al gepost dateert zijn laatste bezoek aan dit forum van augustus vorig jaar :!:

De link in mijn post is van iemand anders in NL waar ik laatst naafkappen met emblemen heb gekocht :!:

23 feb 2012 22:18

Probleem opgelost, Via MP bij JDEC in Zetten in setje imitatie besteld en reeds gemonteerd. Ziet er goed uit.
Bedankt voor het meedenken.

Sven
Plaats een reactie