Switch to full style
Heb je iets nodig voor je Porsche? Laat het hier weten.
Plaats een reactie

Facelift koplampen - achterlichten en zijknipperlichten 986

14 maart 2012 22:08

Ik wil dus graag de koplampen, achterlichten en zijknipperlichten van mijn 986 3.2 S vervangen. Van de oude 'oranje' look naar de nieuwe 'clear' look.

Wat is bij benadering de prijs voor een komplete nieuwe set en wat is een redelijke 2e hands prijs voor de gehele set. Wie kan mij hier meer over vertellen en zijn er nog dingen waarmee ik rekening moet houden met de aanschaf?

:drive:

Ik kan momenteel voor €600,- een gebruikte (in nette staat) set in clear look krijgen. Dus alles bijelkaar, is dit een redelijke prijs?
Laatst bijgewerkt door Jasperr op 15 maart 2012 17:01, in totaal 1 keer bewerkt.

Re: Facelift koplampen - achterlichten en zijknipperlichten

14 maart 2012 23:46

Je zou hier eens kunnen zoeken, afdeling "Onderdelen-NL" of "Onderdelen-Int."
Wordt soms als set aangeboden. Niet echt goedkoop nieuw, voorbeeld

15 maart 2012 17:29

Bedankt, zal eens kijken. Zie ook mijn update. Ik kan nu voor €600,- een complete (gebruikte, in goede staat) set krijgen. Is dit een beetje een redelijke prijs :?:

15 maart 2012 17:34

Informeer eens bij DSP parts. www.dsp-parts.nl/index.html

15 maart 2012 20:49

Jasperr schreef:Bedankt, zal eens kijken. Zie ook mijn update. Ik kan nu voor €600,- een complete (gebruikte, in goede staat) set krijgen. Is dit een beetje een redelijke prijs :?:

Lijkt mij redelijk. Doe een bod van 500. Je had beter meteen eentje kunnen uitzoeken, waar dat al op zit, met een sportuitlaat, mooie sportvelgen, sportfilter, ALU pedalen etcetc.

15 maart 2012 21:17

Daar heb je ook gelijk in. Maar dan had ik niet de Porsche voor de prijs waarvoor ik deze nu met veel plezier rijd. :)

15 maart 2012 21:24

Dat zie ik hier maar al te vaak. Kopen ze voor 13K een 2,7 en vervolgens gaat er voor 10K aan mooie sportuitlaat, subwoover, versterker, sportvelgen etc. op. :scratch:

15 maart 2012 22:04

Wat zijn een setje van deze koplampen, de huidige die ik er nu in heb zitten (niet clear dus), nog waard? Ik heb eventueel een geïnteresseerde voor de lampen.

15 maart 2012 22:54

150 euries.

15 maart 2012 23:08

Dat zie ik hier maar al te vaak. Kopen ze voor 13K een 2,7 en vervolgens gaat er voor 10K aan mooie sportuitlaat, subwoover, versterker, sportvelgen etc. op

Is helemaal waar, het is leuker om je auto zelf te personaliseren dan een kant en klaar exemplaar te kopen waar je niets meer mee kunt.
Het bezit is het einde van het verlangen, en het verlangen is zo fijn...

17 maart 2012 10:14

Is het voor die 600 euro litronics (xenon) of de gewone halogeen?

Opzich 600 euro voor een complete set voor en achterlichten is niet veel... wat Barolo al aangeeft een bod doen voor 500 eurie ;) en kijken waar het schip strand.

17 maart 2012 15:22

Het is 600 euro voor gehele set (voor-, achter- en zijknipper lichten) inderdaad maar helaas niet de litronics, gewoon halogeen dus.

600 prijs is vast helaas maar ik denk alsnog dat ik er een goede koop aan heb, krijg ook nog wat voor mijn huidige setje dus prima dacht ik zo :)

17 maart 2012 19:19

Voor 600 euro is het zeker een koopje.. je kunt er ook zelf xenon inbouwen, heb ik destijds ook gedaan in mijn oude boxster.

Geeft gelijk een VEEEELLL frissere blik aan de auto!

17 maart 2012 19:34

Oke, interessant, kun je mij meer vertellen? Wat kost dit, waar te krijgen enz. :)

17 maart 2012 23:30

IK heb dit destijds via Ricky laten doen, blauwe boxster is de ex/auto van Ricky (rijdt nu een 996 cabrio) de zilveren is mijn ex...

Hier de link naar RG996 http://www.porscheforum.nl/memberlist.php?mode=viewprofile&u=1273

Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Plaats een reactie