Switch to full style
Heb je iets nodig voor je Porsche? Laat het hier weten.
Gesloten onderwerp

Porsche logo

12 jul 2012 19:35

Beste mensen, onderstaand bericht kreeg ik van Hans van Uden en dat wil ik hier graag plaatsen:

Beste MENSEN Ik heb 4 jaar geleden ongeveer van de porche forum allelei artikelen gekregen voor mijn scootmobiel
ik heb deze helemaal voor mijn doen als porche ik kan helaas daar nooit in rijden daar ik lichamelijk gehandicapt ben
maar toch gek van porche nu mijn vraag en probleem mijn scoot mobiel in is de service geweest nu hebben ze mijn logo eraf gepikt gekregen van clublid WdePundert niemand heeft het gedaan natuurlijk ik ben er dood ziek van kunnen /willen jullie mij helpen misschien weer een van de leden ik hoop dat jullie me willen helpen de logo die gepikt is zat op de voorkant van mijn mandje was een metalen logo met rubber er achter echt een originele staat helaas niet op de foto
ik hoop dat jullie mij helpen
vrgr hans van uden

Groet,
De moderator van het BMW-forum. :mrgreen:

Re: Porsche logo

12 jul 2012 19:42

en dat wil ik hier graag plaatsen:

Wim,

Hans was je voor :wink:

12 jul 2012 19:45

Sorry, Olaf, dat had ik niet gezien.

12 jul 2012 21:42

Sneu! Ik hoop dat we 'm kunnen helpen...

Ik heb helaas alleen een porsche-logo sticker voor 'm in de aanbieding.

Wat me trouwens opvalt: als je aangeeft dat je helemaal gek van Porsche bent, zou je toch in ieder geval de naam Porsche goed moeten kunnen schrijven (maar dat terzijde)

12 jul 2012 21:49

Ok, maar het typen is verder ook niet feilloos, wellicht heeft dat met zijn handicap te maken, althans daar hou ik het op.
Gesloten onderwerp