Heb je iets nodig voor je Porsche? Laat het hier weten.
26 nov 2012 14:20
Heren,
Ik ben op zoek naar 1 boutje die de 2 delen van de Gt3 Mk I wielen bij elkaar houden. Ben 'n setje aan het opknappen en natuurlijk vond 1 van de 80 boutjes het nodig niet los te komen. Die heb ik dus gesloopt ....
Ik kan wel aan nieuwe boutjes komen ( á 1,30 per stuk ex verzenden ) maar dan moet ik er tenminste 50 bestellen. Mocht één van jullie nog ergens een krom/sloopwiel hebben liggen kan die natuurlijk daaruit komen.
Mocht je ook bezig zijn of plannen hebben zo'n setje wielen op te knappen en van nieuwe boutjes te voorzien dan kunnen we mogelijk samen bestellen en zo wel aan 50 stuks komen ( 20 boutjes per wiel )
Dank !
Groet, Frank
26 nov 2012 15:18
Goed gevonden Olaf, dank je !
Groet, Frank
26 nov 2012 15:22
volgens mij heeft Dr Knauf recentelijk alle boutjes van zijn velgen vervangen. Wellicht dat die nog een oude heeft liggen?
27 nov 2012 12:35
By the way : weet iemand met hoeveel kracht ( Nm ) die velgboutjes vast moeten ? Ze kwamen best moeilijk los maar dat is/was de Loctite I suppose .... Bij de Peus is het ook M7 en die moeten met iets van 17 Nm vast.
@ Horn : dank, maar dat zijn volgens mij andere velgen / andere boutjes ....
19 dec 2012 9:11
Velgboutje inmiddels uit de Uk ontvangen en met loctite gemonteerd op 23 Nm.
Dank voor het meedenken ... Slotje ...
Groet, Frank
19 dec 2012 11:22
kruislings allemaal idd 23 nm
als ze in elkaar zitten dun randje kit tussen de 2 grootste delen in het midden doen ivm langzaam leeglopen
24 uur laten uitharden voordat je de banden onder druk zet
er is niks zo lastig als een langzaan leeglopende velg
succes
19 dec 2012 14:36
zeker lastig. een
velg die leegloopt. doe je niks tegen...
19 dec 2012 20:37
Zijn die speciale holspaak-velgen zeker?
19 dec 2012 21:19
kijk daarvoor ben ik nooit serieus