Olaf schreef: en wat je zelf gaat verzinnen, Ronald
Als ik hem gevonden ga krijgen wordt het in ieder geval een hele hete 4 cilinder. En verder wil ik me niet laten lijden door waanzinnig dure zogenaamd period correcte en Porsche specifieke oplossingen.
Het lijstje is verder overigens al redelijk compleet. Mijn goal is dus een lichte spartaanse Hotrod waarbij alleen het chassis, body en onderstel een vast gegeven zijn.
Voorlopig heb ik nog wel even werk aan mijn Rometsch dus ik heb nog tijd genoeg..
Mooiste compliment dat je kan krijgen is dat de poster van het youtube filmpje van de Formule Vee concludeerde dat hij "beautiful restored" was. Bij de vormgeving van de body heb ik me ook door 4 verschillende Formule Vee body's laten inspireren en heb ik in mijn beleving technisch ook gekozen uit the best off all solutions.
Een geslaagde, mooie (mijn beleving) combinatie vol met verwarring (van de puristen) is mij goal. En als die auto dan nog een beetje beter van zijn plaats kan als de gangbare 6 cilinders uit die tijd dan is dat helemaal leuk.
We zullen zien hoe dat uitpakt.