Switch to full style
Heb je iets nodig voor je Porsche? Laat het hier weten.
Gesloten onderwerp

Gezocht Porsche (Römer) Prince kinderstoel

08 maart 2014 18:09

Ik ben zoek een Kinderstoeltje voor mijn zoontje van 1 jaar. Hij moet achterin mijn 996 passen. Na de zoekfunctie gebruikt te hebben ben ik op deze stoel uitgekomen de Porsche (Römer) Prince. Wie heeft er nog een schoon en fatsoenlijk exemplaar liggen of weet er een te koop.

Afbeelding

Re: Gezocht Porsche (Römer) Prince kinderstoel

08 maart 2014 19:36

Deze is niet bedoeld voor je 996 en voldoet niet meer aan de veiligheidsnormen. Je zou voor je 1 jarige zoontje beter deze kunnen nemen.

Afbeelding

Ik had deze ook achter in mijn 997. Je kan hem gewoon bij de dealer kopen voor ±380 euro of eBay/marktplaats afstruinen.

Hier meer info

08 maart 2014 21:09

achter in een 996 past toch veel meer? bij de 993 en eerder heb je echte kuipen achterin. Begreep altijd dat bij een 996 ook een standaard kinderstoel zou passen. Ervaringsdeskundigen?

08 maart 2014 21:10

Römer King past!

08 maart 2014 23:14

Dat ga ik proberen. Bedankt voor de tip.

09 maart 2014 9:53

Het is mogelijk de achterleuning bij de Porsche te verwijderen. Hierdoor kan de kinderstoel iets verder naar achter. Scheelt weer in beenruimte.

09 maart 2014 10:21

Romer King past, maar geeft minder been- en bewegingsruimte dan de Prince. Dan is het zeer afhankelijk van de positie van de bijrijdersstoel of het past en/of acceptabel is. Bij mij is het eerlijk gezegd met de Romer Prince al net een grensgeval.

09 maart 2014 11:02

Het probleem wat ik heb met onze huidige kinderstoel is de hoogte. Hij komt tegen het plafond aan. Het lijkt mij geweldig om met z'n 4-tjes in de 996 op stap te gaan. Het gaan alleen korte tripjes worden dus als de voorstoel naar voren moet valt daar mee te leven. Ik ga binnenkort de King passen. Deze staan op MP rond de €25,- dat is natuurlijk ook leuk.

09 maart 2014 12:23

De Romer King = Porsche stoeltje, maar dan zonder de branding en veel goedkoper :thumleft: Het pas allemaal wel, maar het is zeker niet ruim. Wel veilig.

10 maart 2014 16:24

En in een 964?!

10 maart 2014 16:27

zoekfunctie. kinderstoel. avond leesvoer :idea:

10 maart 2014 19:01

Ik heb een dergelijk stoeltje .

10 maart 2014 19:08

Ik heb voor nu genoeg aanbiedingen gehad maar ga eerst de Romer King passen. Als dit goed past dan ga ik voor zo een.

Voor nu iedereen bedankt voor het meedenken en alle aanbiedingen.

13 maart 2014 18:37

Gisteravond een romer king opgehaald en vandaag met z'n viertjes de eerste rit gemaakt!

Bedankt allemaal voor de tips en het meedenken.
Gesloten onderwerp