Heb je iets nodig voor je Porsche? Laat het hier weten.
21 sep 2014 22:28
Kwam op marktplaats een 911 F type dashboardcover tegen
Weet iemand waar je die kan bestellen zodat ik wat meer info kan inwinnen
Over de kwaliteit hiervan . Heb het geprobeerd bij adventeerder maar krijg geen andwoord
http://m.marktplaats.nl/a/auto-onderdel ... nieuw.html
21 sep 2014 22:35
Volgens mij heb ik er nog eentje en die mag weg voor weinig. Ik moet het ff nakijken na mijn vakantie.
22 sep 2014 8:34
Dashboard-cover is een flinterdun plastic "hoesje" - nieuw te koop bij dashtop - of hoe dat bedrijf ook heten mag.
Is als het goed is een topic over op dit forum. Heb er namelijk zelf ooit 1 gekocht (en snel weer van de hand gedaan) ...
22 sep 2014 11:21
Ik heb een nieuw dash gekocht bij carpoint.de. Is niet billig wel erg mooi.
22 sep 2014 12:43
Hoezo Olaf ?
Is het niks zo'n cover ?
22 sep 2014 12:57
Dat ligt aan wat je wil gaan doen. Hou je het origineel en mooi enzo, dan is het IMHO niks.
Oh ja, sorry heet geen Olaf
22 sep 2014 13:42
ik reageerde op Olaf Niels, omdat hij dit cover weer snel van de hand had gedaan. vandaar mijn vraag of hij het niets vond zo"n cover
heb een orgineel maar daar zitten verschillende schuren in
vandaar dat ik hierin een oplossing zag
22 sep 2014 14:02
Ik heb mijn origineel ook nog. Zoek nog een plek om het te fiksen. Schijnt te kunnen, is ook niet goedkoop waarschijnlijk. Had zelf nog zitten klooien met zwarte siliconen. Best aardig, net jammer als je het goed wilt hebben.
22 sep 2014 14:08
De mijne is opnieuw met leer bekleed toen. Die cover die ik nog ergens heb liggen is de dunne plastic versie waar Olaf het over heeft; als ik hem gevonden geb, over te nemen tegen een donatie in de forumkas.
22 sep 2014 15:41
Ik had ook als opie om hem opnieuw te bekleden
Ik wist niet van het bestaan van covers tot ik het tegen kwam op marktplaats
Als dit goed werkt vond ik het een mooi alternatief maar zoals ik hier hoor
Zijn jullie niet enthousiast
23 sep 2014 7:48
€ 275,- voor een cover ?
Dan kun je beter je dash opnieuw bekleden met "skai".
Middagje knippen en plakken en je bent voor twee tientjes klaar en ziet er een stuk
netter uit dan zo'n "deksel".
Als het budget er niet toe doet, is laten bekleden met een echte koeien-jas natuurlijk het mooist.
24 sep 2014 8:51
Covers zien er echt niet uit en zijn meestal hard plastic. Echt zonde als je sat erop zet. Dan nog liever een origineel dash met scheur. Ik zeg, even doorsparen voor een nieuwe of zoeken naar een ok gebruikte en dit soort covers laten liggen.
24 sep 2014 9:39
piewie schreef:Hoezo Olaf ?
Is het niks zo'n cover ?
Neem die van Wouter over ... en je kan het zelf beoordelen