Heb je iets nodig voor je Porsche? Laat het hier weten.
07 dec 2014 21:41
Gevraagd:
Set Magnesium velgen Cup 1.....voor de volledigheid; ben dus niet op zoek naar de gewone alunimium versie.
[Evt. zeer nette set Cup II 7J / 9J x ET55 in te ruilen of te leen om je auto in geval van gemonteerderde set mobiel te houden
07 dec 2014 22:45
wat is de vraag eigenlijk? waarvoor moet het dienen?
Het komt over alsof je een setje magnesiums te lenen zoekt, terwijl je de uitlener intussen verder helpt met een setje CupII
08 dec 2014 1:20
Wat is de vraag? Snap niet goed wat niet helemaal duidelijk is aan titel en/of beschrijving, maar ik ben dus op zoek naar een set Magnesium Cup 1 velgen.
Deze wil ik niet lenen maar kopen.
Evt. = eventueel
oftewel mocht iemand een set in zijn/haar bezit hebben en deze mogelijkerwijs van de hand willen doen, maar hierin tegengehouden worden omdat de set nog op de auto gemonteerd is en het zo onhandig rijdt zonder wielen dan heb ik eventueel nog een set Cup II's om a) te verrekenen tegen de RS velgen, of b) tijdelijk te lenen zodat je auto mobiel blijft.
Nogmaals, die Cup II's zijn een eventuele optie....maar hoeft natuurlijk helemaal niet.
08 dec 2014 9:21
Heb je
hier wat aan? Geen setje, maar wel een setje van te maken volgens mij
08 dec 2014 9:59
Dan kom je zo'n beetje op 7 mille voor 4 niet-gelijke velgen
08 dec 2014 10:32
Mijn gedachten was meer...2 velgen van 7,5J met ET55, dan heb je tenminste al de voorwielen. Prijs moet te onderhandelen zijn.
08 dec 2014 18:27
Dank Johan/allen voor het meedenken!
Ik had deze losse voorwielen inderdaad al op eBay zien staan....ben natuurlijk weer veel te ongeduldig om direct een complete set onder de kerstboom te willen
08 dec 2014 21:10
Hier een setje voor 4,5K. Beetje vage website, maar je weet het nooit...
08 dec 2014 23:54
Pak gelijk de rs stoelen en trekhaak erbij
09 dec 2014 0:11
Damn Johan you're good!
Heb Panek (het bedrijf uit de link) een week of 3 geleden gebeld, heeft de velgen helaas al geruime tijd niet meer.....
Nogmaals ontzettend bedankt voor het meedenken!!!
09 dec 2014 11:48
leek mij alleszins weinig geld voor de set!!!
Ofwel zijn die de laatste tijd niet echt meegestegen met de 964rs prijzen, kan ook
09 dec 2014 13:55
Vraagje hoe zit het met ouderdom en deze velgen
Had wel eens gehoord dat magnesium velgen niet heel lang mee gaan omdat het poreus word
Heb ik ook ondervonden met een magnesium dekseltje aan de 993 motor
09 dec 2014 17:50
heb een setje op de auto en eentje in de kelder (vernieuwd 2j terug). Moet eerlijk zeggen dat ik daar niet meteen iets aan merk.... ik denk wel dat je ze moet onderhouden en goed gelakt houden en dat het anders wel sneller bergaf gaat met deze wielen dan gewone alu's.
09 dec 2014 19:12
U zegt een set in de kelder?
09 dec 2014 19:13
Zouden de velgen het niet prettig vinden bij mij onder de kerstboom?
09 dec 2014 19:14
Volgens mij krijg je in Duitsland zelfs geen Tüv-goedkeuring meer op magnesium velgen voor straatauto's (alleen omwille van historische redenen....???)
09 dec 2014 20:28
niet te koop uiteraard.
09 dec 2014 20:59
Ooit had je van Tecnomagnesio velgen voor je Giulia en Gt Junior. Na iets te veel geboender braken de velgbedden nog wel eens doormidden tijdens het rijden. Daar zit je niet echt op te wachten.