ik heb opzoek naar een RS Kuipstoet, setje. hoeft niet orgineel te zijn (erg mooi replica setje gezien van carbon bij mede-forumbezoeker). kan iemand me misschien in de juiste richting wijzen? alvast hartelijk dank!
Als je niet echt een origineel setje wilt, lijkt mij de tip van Eric wel een goeie. Ik denk dat ze je daar wel aan een goed setje kuipstoelen kunnen helpen. Ik heb zelf ook een Recaro op de kop weten te tikken en ben nu op zoek naar een 2e exemplaar. Zodra ik die heb laat ik ze opnieuw "matching" bekleden en spuiten.
Succes met je zoektocht en hoor t wel wat t geworden is.
Nog net voor ik op vakantie ga hoor ik van Van Thull wat voor aanbieding ze kunnen doen.
Inderdaad, zij maken kopieën van de RS stoel, hebben de rails én een bekleder die de exacte hoezen in elke stof namaakt met de gestikte naad door het midden. En wat ik zo hoorde voor hele knappe prijzen. Ik heb met ze afgesproken dat indien ik er weer een "group buy" van maak we weer een aanzienlijke korting op krijgen.
Ik heb de schalen gezien en er in gezeten met lederen bekleding en dat zat echt super. Zij maken de normale, smalle versie en daar zat ik met mijn smalle lijf prima in!