Heb je iets nodig voor je Porsche? Laat het hier weten.
18 nov 2015 22:59
Wie weet waar / bij wie ik een schaalmodel kan kopen van een 911 SC targa met zwarte fuchs in het helblau. ( lichtblauw) Metallic?
Mijn P dus....
Ben via google wel een grijs blauwe variant tegengekomen 1:18, maar de kleur komt niet overeen.
18 nov 2015 23:15
Hallo Mph,
Ik ben hem tot nu toe nog niet tegengekomen helaas.... Je kan wel een bouwpakket kopen van het G modell targa en deze ombouwen. Motip heeft de kleur in zijn assortiment als spuitbus, dus je kan hem zo omdopen! Kleur klopt heel goed, dus ook te gebruiken voor kleine plekjes om aan te stippen. ( beetje in een dop spuiten )
Mocht je hem wel vinden in de kleur dan hoor ik dat ook graag!
Gr Gijs
18 nov 2015 23:16
vraag is of hij bestaat in die uitvoering. er zijn hier schaalmodellen fetisjisten

die alles weten van Porsches op schaal. En zo niet, is er ook iemand hier die hem voor je op maat maakt, exact hetzelfde als jouw eigen auto...
19 nov 2015 20:12
Dank allen,
Ook ik betwijfel of het model bestaat.
Dat " ombouwen kan een goede optie zijn.
Zal eens informeren naar de kosten.
19 nov 2015 22:05
Gooi hem in de revisie
Opnieuw spuiten en opbouwen
Heb ik ook gedaan
19 nov 2015 23:29
Mag hopen dat je het schaalmodel bedoelt....
20 nov 2015 9:40
Patrick Kohnen bellen van
http://www.scalepassion.nl/Heeft mijn targa ook nagemaakt. Erg gaaf geworden! en betaalbaar!
21 nov 2015 16:09
Dank weer
Heb prijzen van enkele honderden euro's gezien voor een model op maat. Ik begrijp dat handwerk geld kost maar is mij wat te gortig. Dat stop in liever in het project zelf.
Het onderstaande 1:18 model van minichamps benadert mijn Porsche enigszins. Kleur is iets te grijs maar ik vind het een goed alternatief. Werd aangeboden voor 80 euro.
Wie weet waar ik dit model nog kan kopen?
21 nov 2015 19:01
Nou die kun je gewoon demonteren ga een spuitbusje halen die kun je op kleur laten maken voor een eurie of 20
Mooi projectje voor de winter

Deze heb ik ook verbouwd
21 nov 2015 19:31
ik heb die van mij laten maken door
memberlist.php?mode=viewprofile&u=1746Schiiterend resultaat, een aanrader!
21 nov 2015 19:57
piewie schreef:Nou die kun je gewoon demonteren ga een spuitbusje halen die kun je op kleur laten maken voor een eurie of 20
Mooi projectje voor de winter

Deze heb ik ook verbouwd

Gaaf!
Maar ik moet het model nog steeds ergens kunnen kopen..... Het leuke van het model is dat het blauwe dashboard geheel overeen komt. Vandaar dat dit een mooie basis is. Wie o wie weet waar te koop?
23 nov 2015 16:26
http://www.diecastlegends.com/Die hebben er ook veel, niet direct uw model gevonden maar wie weet...
succes!
23 nov 2015 21:43
Je kan ook deze gebruiken, een aantal jaar geleden voor weinig geld te vinden op marktplaats.. Even zoeken dus.
http://www.ebay.com/itm/revell-premium-fujimi-enthusiast-1985-porsche-911-carrera-targa-1-24-model-kit/121285552295?hash=item1c3d2ea8a7Met de motip spuitbus in de juiste kleur zetten.
Alleen even fuchs wieltjes opsnorren van een ander modelletje.
Gr Gijs.
23 nov 2015 22:34
Ik zou eerst ff rondje bellen.
Iig Autopassion Haarlem, Automobilia Haarlem en Modelcars R'dam.
Geen extreem zeldzaam model, hebben ze vast nog wel ergens over.