Heb je iets nodig voor je Porsche? Laat het hier weten.
09 maart 2016 9:49
Porschegenoten,
ook bij mijn 964 uit 1991 laat de tellerplaat van de toerenteller spikkels zien en laat het folie her en der los. ik wil eea graag vervangen maat twijfel over de soort tellerplaten.
op dit forum lees ik verschillende verhalen mbt porschedials.com en de gemballa platen worden her en der goed aangeschreven. mbt de laatste is mijn vraag waar deze te koop zijn? het gaat om een volledige set. wellicht dat het aan mijn zoekwerk ligt maar ik kan niet echt sites vinden waar deze te koop zijn.
dus wie kan me helpen met deze zoektocht?
alvast bedankt.
pp964c2
09 maart 2016 13:23
angstaanjagende rubriek over de moeizame online aankopen bij porschedials
KLIKheb je al eens gezocht op
iebeej punt de met de zoekterm tacho 964 ?
09 maart 2016 14:52
Als er folie omgekrult is kun je dat dan niet gewoon weer vastlijmen met een transparante lijm?
Lijkt mij wat omslachtig de hele mik vervangen voor zoiets
09 maart 2016 17:59
Nee, kan niet.
09 maart 2016 18:37
Wrom niet?
Naja ik zag op de duitse ebay een kompleet setje voor 199 euro
Leek me goedkoop ,al heb ik alleen die van de oliedruk benzinemeter nodig
Die alleen koste iets van 65 euro los
Maarja krijg je dan weer kleurverschil of niet
09 maart 2016 21:03
Geen slechte ervaring met teller-platen van porschedials en de levering daarvan ...
Bij het vervangen van 1 plaat is er inderdaad kans op kleur-verschil .. maar met zwart valt dat minder op, dan met andere kleuren.
Ik heb zelf eerder een totaal andere kleur teller-plaat voor de toerentaller laten maken ..
Ik heb overigens dezelfde plaat in het zwart laten maken .. met weinig verschil t.o.v. origineel
10 maart 2016 14:09
dank voor de reacties. ik ga alle platen in 1x vervangen dus dan zal kleurverschil geen issue zijn.
ik blijf nog even wat verder speuren en hou het dilemma met porschedials. veel mensen krijgen ze uiteindelijk wel en zijn tevreden over kwaliteit.
gr pp964c2
10 maart 2016 14:24
Wat kost een setje bij porschedials?
Als het verschil tussen duitsland en pd te groot is dan weet ik wel waar ik ze haa!
11 maart 2016 7:56
Bij pd kost een volledige set €190 excl €16 verzendkosten. In duitsland €199
11 maart 2016 21:36
Prijstechnisch exact gelijk dus.
Dan ging ik voor de duitse variant ,een goed onderbouwd verhaal over de kwaliteit met duidelijke foto's van wat je koopt .