Switch to full style
Heb je iets nodig voor je Porsche? Laat het hier weten.
Plaats een reactie

Gezocht. Uitlaatsysteem Boxster 986 2.5L

15 aug 2016 19:35

Denk dat ik er binnenkort toch aan moet geloven om het uitlaatsysteem van de Boxster onder handen te nemen.
Daarom mijn vraag of iemand onderdelen hiervoor nog ergens heeft liggen die in goede staat zijn. Denk dan aan katalysatoren, spruitstukken en tussenpijpen. Ik weet niet of de uitlaat van een 2.7 L model ook past ?????

Re: Gezocht. Uitlaatsysteem Boxster 986 2.5L

15 aug 2016 23:14

Zat met hetzelfde dilemma voor de 996.

Zijn veel opties. De bekendere upgrades vond ik vrij pittig geprijsd. Fabspeed, Cargraphic, MM ... Dat is natuurlijk allemaal nieuw ipv tweedehands.

Denk dat het toch de moeite is om ook ns te kijken op ebay.de of ebay.co.uk

Desig911.uk heeft ook wel paar redelijk geprijsde opties.

Carnewal heeft ook uitlaatsystemen. Voor de cats kan je de cores daar laten wisselen bv.

Er zijn op ebay een aantal shops die wel mooie spullen maken. Heb net in DE voor de 996 een set sport headers en in GB een crossover pipe met 200 cell kat gekocht. Vooral met het pond wat lager momenteel viel dat best mee qua prijzen voor nieuwe uitlaatonderdelen.

Voor de headers ziet het laswerk er prima uit. De cat pipes heb ik nog niet binnen. Worden als alles goed gaat met leveren eind deze week nog gemonteerd.

16 aug 2016 7:15

Heb zelf sinds een aantal maanden een Cargraphic onder zijn Boxster S. Tuurlijk is het een hoop geld maar in mijn ogen is het zeker waard geweest. Prachtig geluid, niet te hard maar toch goed aanwezig. En het belangrijkste, resoneerd niet!

16 aug 2016 9:11

Kun je aangeven of je op zoek bent naar een uitlaatsysteem met een ander geluid en/of ander uiterlijk? Of is het vervangen van originele delen door dezelfde?

16 aug 2016 12:48

Ik zoek de orginele. Wil de auto orgineel houden. Is een rode. Daar zijn er zo wie zo al niet zo veel van.

16 aug 2016 19:26

Met zo een uitlaat wordt je auto specialer dan door de kleur hoor. ;)
Plaats een reactie