Heb je iets nodig voor je Porsche? Laat het hier weten.
01 okt 2020 15:34
hallo, ik ben op zoek naar een krasloze asbak (de deksel is bekrast) voor mijn Boxster, ik rook zelf niet maar vind de krassen die er nu opzitten storend en wil deze graag vervangen door een nieuwere, Bij de dealer kost zo'n deksel €214 euro, zoek daarom een mooi 2dehands exemplaar.
Heeft iemand een suggestie
mvgr
Peter
01 okt 2020 18:04
Bij de asbak zit ook een sigarettenaansteker onder het klepje. Die raak je bij die open versie kwijt.
Aangezien je deze sigarettenaansteker als enige aansluiting kan gebruiken voor bijvoorbeeld de compressor lijkt mij het verwijderen niet echt handig.
03 okt 2020 9:25
bedankt voor jullie reacties
03 okt 2020 9:37
@944S2 schreef:Bij de asbak zit ook een sigarettenaansteker onder het klepje. Die raak je bij die open versie kwijt.
Aangezien je deze sigarettenaansteker als enige aansluiting kan gebruiken voor bijvoorbeeld de compressor lijkt mij het verwijderen niet echt handig.
Onder de armsteun heb ik er ook nog 1 zitten.
03 okt 2020 13:09
Alleen de sigaretten aansteker mag gebruikt worden voor de compressor. Als je de andere aansluitingen in de voetenruimte of onder de armsteun gebruikt dan piepen de zekeringen door.
Het wordt ook duidelijk in de handleiding aangegeven:
Note on operation
The tire filling compressor must be connected to
the cigarette lighter.
03 okt 2020 14:06
Oke nooit geweten, thnx voor uitleg
06 okt 2020 17:27
ook bedankt
08 okt 2020 14:49
Nog even ter aanvulling: Als je een druppellader wil gebruiken, en je hebt hem niet rechtstreeks op je accu aangesloten, dan moet je ook gebruik maken van de sigaretten aansteker bij de asbak.