Switch to full style
Heb je iets nodig voor je Porsche? Laat het hier weten.
Plaats een reactie

Afstandsbediening GT alarm rode led

14 dec 2020 10:17

Ik zoek een afstandsbediening zoals op de foto

78008
78009

Deze met de groene led vind ik nog overal, doch deze met de rode led - welke ik natuurlijk net moet hebben :cry: - zijn nergens te vinden
Heeft er iemand nog eentje liggen, welke hij eventueel wil wegdoen

Graag een seintje aub

Mvg
David

Re: Afstandsbediening GT alarm rode led

14 dec 2020 10:27

Is zo'n afstandsbediening niet specifiek voor jouw auto, of zijn ze universeel en programmeerbaar?

14 dec 2020 10:34

Kunnen reset worden adhv een andere afstandsbediening
blijkbaar zeer omslachtig doch bij Porsche Paal willen ze dit wel doen
Ik moet alleen aan een tweede kastje raken.. :pale:

14 dec 2020 12:11

STD schreef:Kunnen reset worden adhv een andere afstandsbediening

Bij een GT alarm geraak je er aan om beide afstandsbedieningen te (laten) programmeren.
Dit gaat via het alarmsysteem zelf - maar op het moment dat je een AB programmeert vervalt de code van de andere AB en bijv. ook je noodsleutel :idea:

Ik heb 1 AB die het doet, en de andere niet ... maar niet wetende of de 2de AB kapot is heeft mij er van weerhouden om te proberen deze opnieuw te programmeren ... en het risico te lopen dat ik straks 2 AB's heb die niet meer met het alarm communiceren.

Het inbouwstation/bedrijf waar ik ten rade ben gegaan was zo aardig om mij de gebruiksaanwijzing te sturen ... en ik heb het gevoel dat zij hun handen er niet aan willen branden :|

GT.png

Aangezien de 911 voor de verzekering voorzien is van een Lo~Jack denk ik er sterk aan om het alarmsysteem in z'n geheel uit te (laten) bouwen :wink:

O ja ... de Firma GT bestaat niet meer.

14 dec 2020 12:20

bedankt voor de handleiding

Bij OPC Paal zou men er 'ervaring' mee hebben (GT alarmen werden vroeger door Porsche dealers verdeeld)
Dus op hoop van zegen

Zoek dus nu nog wel een extra zendertje

14 dec 2020 12:50

Je zou even kunnen informeren bij Middelkoop in Breukelen

Wel even vragen naar Rick !

Hij heeft mij vorig jaar aan een niet meer leverbare sirene voor m'n Gemel Alarm kunnen helpen en een een andere forummer aan een Gemel hellingshoekdetector die ook niet meer leverbaar was.

Ik weet niet of hij ook GT onderdelen heeft liggen maar even bellen en je weet het... :idea:

EDIT: Ik merk trouwens dat in het andere draadje de link naar de website van Funcke Security niet meer werkt... :scratch: :roll:

14 dec 2020 13:07

STD schreef:Bij OPC Paal zou men er 'ervaring' mee hebben (GT alarmen werden vroeger door Porsche dealers verdeeld

Wellicht moet ik er een ritje Paal aan wagen ;)

14 dec 2020 15:47

Heb je toevallig de printplaten van beiden, rode en groene led met elkaar vergeleken.... :?:

Kun je de gok wagen om eentje aan te schaffen en beiden te programmeren.

Paar jaar geleden van Gemel Serpistar alarm mijn handzender laten vallen en na gezoek een nieuwe aan kunnen schaffen en opnieuw de reserve en nieuwe geprogrammeerd. Was gemakkelijk nl centrale unit in de programmeerstand gezet, fob’s ook klaargezet en de toetscombinaties vlgs beschrijving gedrukt en klaar.

Wellicht hebben alarm inbouwstations nog eentje liggen, dus rondbellen..moet je tegenaan lopen mbt dat obsolete spul.

14 dec 2020 17:55

Heb je een type nummer? Dat is makkelijker zoeken.

Het lijkt op deze : https://www.remotecontrol-express.com/remote+GETRONIC+:+GT+82+TXC?gclid=EAIaIQobChMI66iJi-rN7QIV1Od3Ch0IMAKoEAYYASABEgLk4PD_BwE

14 dec 2020 20:07

Idd den deze
Maar zou groene led zijn...
Heb lead op rode
Weet donderdag meer
Thx

18 dec 2020 10:05

Top tip van WillemB gevolgd

Gisteren dus 170km (enkel) naar Breukelen gebold om tweede afstandsbediening op te halen bij Rick
Ook nog reserve onderdelen mee gekregen :thumleft:

Next step: afspraak bij Porsche Paal

PS: Onderweg nog gestopt in Gitze en 2 vette (964) turbo stoelen ingeladen voor de 968 CS
Kerstcadeau voor mezelf :D

18 dec 2020 20:16

:thumleft: Mooi dat het gelukt is :!: :D

23 dec 2020 17:37

Bij Porsche Paal (*) spijtig genoeg geen witte rook

Zelf thuis nog eens geprobeerd, niks

Dan toch maar ff met Rick gebeld en met zijn hulp is het dan toch gelukt

Topper die Rick :thumleft: :thumleft:

(*) Procedure welke zij normaal gebruikten was niet volledig :pale:
Nu wel, dus ze kunnen in de toekomst ook andere klanten verder helpen

23 dec 2020 18:48

STD schreef:Dan toch maar ff met Rick gebeld en met zijn hulp is het dan toch gelukt

:thumleft:

23 dec 2020 18:49

Rick is :thumleft: :thumleft:

Hij heeft echt onwijs veel parate kennis en ervaring in huis voor wat betreft oudere (aftermarket) alarmsystemen

Ben blij te lezen dat het gelukt is.... :ba:
Plaats een reactie