Switch to full style
Heb je iets nodig voor je Porsche? Laat het hier weten.
Plaats een reactie

Horn zoekt hornbutton :-)

16 dec 2020 21:36

Tja, laatst in het De Drang topic van Tilt! weer teruggeworpen in mijn D&W herinneringen.
Het eerste wat ik in die tijd kocht als ik weer een nieuw ‘wrak’ op de kop had getikt, was een sportstuur naaf om mijn Victor sportstuurtje over te zetten naar mijn ‘nieuwe’ auto.

Nav van dat topic deelde ik dat met mijn oudste zoon, die net 16 is geworden, zijn brommerrijbewijs heeft gehaald en nu in een 45 km Aixam de straten onveilig maakt :cheesy: Wonder boven wonder vond hij dat een heel cool idee. Ik heb inmiddels een naaf van een Peugeot 106 gescoord (schijnt te passen op een Aixam 500-4) en zojuist voor €10 :twisted: een echt leren Victor sportstuurtje gescoord op MP.

Er zat alleen bij beiden geen claxondop/hornbutton. Nu schijnt Victor al vele jaren geleden al haar losse voorraad via Ebay verkocht te hebben. Vandaar even een longshot hier: heeft iemand in een oude schoenendoos wellicht nog een (Victor) claxondop liggen (doorsnede 55 mm) die ik voor een mooi prijsje, goeie fles wijn oid mag overnemen (omdat je eigenlijk al was vergeten dat je hem nog had of er ‘toch niks meer mee doet’?)

Zou je een 16-jarige puber erg blij mee maken! Bij voorbaat alvast dank voor de moeite :salut: :salut:

Afbeelding

Re: Horn zoekt hornbutton :-)

16 dec 2020 22:00

https://www.ebay.nl/itm/154181240550

Staat alleen geen diameter bij :roll:

16 dec 2020 23:01

Die zag ik, dank. Maar incl verzenden 30 GBP en niet zeker weten of hij past. En de beste man moet het van zijn zakgeld betalen dus ben eerst even marktplaats etc aan het afspeuren. En toen bedacht ik me dat op dit forum wellicht nog iemand zo’n ding in een ouwe schoenendoos had liggen misschien. #durftevragen :cheesy:

16 dec 2020 23:11

Is dit wat? Anders geef je wel erg weinig zakgeld :mrgreen:

16 dec 2020 23:33

horn schreef:Zou je een 16-jarige puber erg blij mee maken! Bij voorbaat alvast dank voor de moeite :salut: :salut:
Ouwe boef, je hebt dat stuurtje natuurlijk gewoon voor jezelf gescoord voor je daily driver. :mrgreen:

16 dec 2020 23:34

Die had ik nog niet gezien! Dank

18 dec 2020 20:21

Anne 2.7 schreef:Ouwe boef, je hebt dat stuurtje natuurlijk gewoon voor jezelf gescoord voor je daily driver. :mrgreen:

Ik geloofde 'm idd ook bijna.. :thumleft:

24 dec 2020 23:13

Ik heb een nieuwe Momo horn button voor je, past dat denk je?

24 dec 2020 23:14

Prijs is gratis 8)

26 dec 2020 16:06

Zoveel zakgeld krijgt ie niet :)

27 dec 2020 11:39

:mrgreen: pb gestuurd :salut:
Plaats een reactie