Switch to full style
Heb je iets nodig voor je Porsche? Laat het hier weten.
Plaats een reactie

Wielen voorzijde 997 te leen gevraagd

27 aug 2022 8:05

Beste Porsche liefhebbers,

Graag zou ik de voorvelgen van mijn 997 willen laten opknappen.

Heeft er iemand toevallig een setje voorwielen te leen? Uiteraard voor een fles wijn of tegen een vergoeding. Bij voorkeur in de regio van Hoofddorp.

Het zou gaan om een periode van 1 tot 2 weken en er zal in die periode niet worden gereden met de auto.

Groeten Rogier

Re: Wielen voorzijde 997 te leen gevraagd

27 aug 2022 13:36

Ik zou even Detailkoning in Hoofddorp bellen. Patrick, de eigenaar, regelt dat jouw velgen weer netjes worden gespoten (en in de coating gezet als je dat wilt), en de P kan bij hem in de loods staan. Stuur me maar een bericht als ik zijn contactgegevens moet sturen

27 aug 2022 16:57

rrogier schreef:Het zou gaan om een periode van 1 tot 2 weken en er zal in die periode niet worden gereden met de auto.

Dan kun je 'm toch 2 weken op assteunen zetten ?

27 aug 2022 17:54

Wellicht heeft TS geen ruimte om de 997 heen om op z'n standplaats de wielen te demonteren :idea:

@TS - het hoeven natuurlijk niet persé 997 voorwielen te zijn :wink:

28 aug 2022 9:15

mark996 schreef:Ik zou even Detailkoning in Hoofddorp bellen. Patrick, de eigenaar, regelt dat jouw velgen weer netjes worden gespoten (en in de coating gezet als je dat wilt), en de P kan bij hem in de loods staan. Stuur me maar een bericht als ik zijn contactgegevens moet sturen

Dank voor je suggestie. Eigenlijk zou ik ze graag bij Wheeltrim willen laten behandelen wegens goede ervaringen in het verleden, maar hou dit als optie in het achterhoofd

28 aug 2022 9:16

Olaf schreef:Wellicht heeft TS geen ruimte om de 997 heen om op z'n standplaats de wielen te demonteren :idea:

@TS - het hoeven natuurlijk niet persé 997 voorwielen te zijn :wink:

De ruimte is inderdaad erg beperkt.

En andere passende wielen zijn natuurlijk ook welkom :)
Plaats een reactie