Enfin: iemand nog een setje 17" Cup 1 velgen in de aanbieding?
Tja Richard, als je met grote trom en vol kritiek vertrekt (omdat je het hier gezien hebt) om als (hoofd)sponsor elders een nieuw forum te starten, wil dat nog wel eens een vervelend gevoel achterlaten. Als je dan terugkomt, wil dat gevoel soms wel weer even opspelen.
On topic: iemand nog een setje 17" Cup1 velgen te koop?
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
21 maart 2014 21:41
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4S
Leiderdorp
Re: 964 cup 1 velgen origineel 17 inch
ik heb ondertussen al weer wat berichten gepost en op eerdere post "s geen reactie gekregen (behalve op de eerste) en nu zomaar weer uit het niets spontaan wel.en dan nog door een type met wie ik al helemaal niets te maken wil hebben ,ik reageer niet op haar waarom zij wel op mij ?
ps grappig degene heeft zich ook al meerdere keren laten uitzwaaien hier maar dat is dus niet erg ?
21 maart 2014 21:56
Cloaca
Porsche diversen
Overijssel
Beter dan GTST..... en dat zuigt als een dolle....
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
21 maart 2014 22:34
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Het schoolpleingeneuzel zal ik maar even negeren On topic: weer een luchtgekoelde Porsche gekocht?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum