Horn zoekt hornbutton :-)
Tja, laatst in het De Drang topic van Tilt! weer teruggeworpen in mijn D&W herinneringen.
Het eerste wat ik in die tijd kocht als ik weer een nieuw ‘wrak’ op de kop had getikt, was een sportstuur naaf om mijn Victor sportstuurtje over te zetten naar mijn ‘nieuwe’ auto.
Nav van dat topic deelde ik dat met mijn oudste zoon, die net 16 is geworden, zijn brommerrijbewijs heeft gehaald en nu in een 45 km Aixam de straten onveilig maakt
Wonder boven wonder vond hij dat een heel cool idee. Ik heb inmiddels een naaf van een Peugeot 106 gescoord (schijnt te passen op een Aixam 500-4) en zojuist voor €10
een echt leren Victor sportstuurtje gescoord op MP.
Er zat alleen bij beiden geen claxondop/hornbutton. Nu schijnt Victor al vele jaren geleden al haar losse voorraad via Ebay verkocht te hebben. Vandaar even een longshot hier: heeft iemand in een oude schoenendoos wellicht nog een (Victor) claxondop liggen (doorsnede 55 mm) die ik voor een mooi prijsje, goeie fles wijn oid mag overnemen (omdat je eigenlijk al was vergeten dat je hem nog had of er ‘toch niks meer mee doet’?)
Zou je een 16-jarige puber erg blij mee maken! Bij voorbaat alvast dank voor de moeite