Ben op zoek naar een outdoor afdekhoes voor mijn 997 turbo,bouwjaar 2007. Bij de officiele dealer is dat niet in voorraad.Er geldt een wachttijd van minstens 3 maanden zowel in Belgie als in Nederland.
24 dec 2022 16:14
Polydeukes
981 Cayman 2.7 PDK (2015)
Breda
Re: Outdoor afdekhoes
Kijk eens bij ShopForCovers. Volgens mij circuleert er op het forum ook nog ergens een kortingscode die je kunt gebruiken. Prima kwaliteit en wat goedkoper dan origineel P.
_________________________________________ "Straight roads are for fast cars. Turns are for fast drivers" - Colin McRae.
24 dec 2022 17:16
jokke
997 turbo
Oudsbergen - Belgie
Thanks voor de blitse reactie maar shopforcovers heeft enkel afdekhoes voor de standaard 997.En die past niet op een turbo.
Stuur even een bericht, ik heb nog wel een gebruikte (ook voor de 997 turbo) universele outdoor hoes. Die gebruik ik niet meer omdat ik een binnenhoes heb (en de auto binnen staat).
_________________________________________ groetjes Marc 930 Turbo Coupe '88 / 997 Turbo Cabrio '07 / 991.1 GT3RS / 991.1 Turbo S
24 dec 2022 19:05
NordRack2
Porsche 911 Carrera Cabriolet 3,2 '89
Oud door afdekhoes? Dat kan wel ja, je moet een goede nemen, geschikt voor buiten
_________________________________________ "Any part of my work can be interrupted for something important like golf or bowling" Bud Sagendorf
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum