dit kwam ik tegen op een amerikaanse porsche onderdelen site
De tekst erbij is:
If you are a Porsche 911 owner, chances are you're all too familiar with the problem. You toss a few weekend bags in the luggage well for a trip to the country only to find out later that your cargo has left a permanent impression on the underside of the car's lid.
Now, Das Schild gives you the first and only liner custom- designed for the Porsche 911/964/993 front lids (fits all 911s 1974-1998). Das Schild prevents dings in your lid and dents in your wallet.
Lightweight and in the black pastic factory color to blend in, Das Schild is also very easy to install. Simply use the included clips to snap the shield into the factory hood bracing and go. No tools needed.
Iemand wel eens dit probleem gehad, dat de koppen van zijn ijzers in de kofferklep stonden nadat je bij de golfbaan je voorklep dichtgooide?
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
03 aug 2007 21:46
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
heb die plaat hier weleens voorbij zien schuiven (Olaf?)
zo'n driver lijkt me veel erger
heb die plaat hier weleens voorbij zien schuiven (Olaf?)
Inderdaad eens 'n topic over gestart-geweest
03 aug 2007 23:11
cabrio wim
Gewoon je kofferklep rustig dicht leggen, of als laatste er een paar jassen op leggen als bescherming. Door de cabrio heb ik die toch altijd in vooronder liggen.
04 aug 2007 8:20
patrick911
1973 911 2.4T &
1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Pas een golfclub uberhaupt wel voorin een 911?
Ik kan het me niet voorstellen eigenlijk.
By the way, Ik heb 24 kleine ronde deukjes in mijn klep staan.....
04 aug 2007 22:49
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Dan had je er hier maar vierentwintig van moeten nemen:
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum