Auteur |
Bericht |
PeterDorr
911/996 C4 Cabrio, Automaat 3,6 ltrSoest
|
CD wisselaar gezocht
Toen ik mijn elfje kocht zat er geen CD wisselaar in. Alle aansluitingen, beugels en kabels liggen er wel, maar ja "omdat hij kapot was" hadden ze hem er maar uit gehaald.....duh!
Maar goed het werd eerlijk voor de koop aan me gezegd, dus nu niet zeuren. Dus wie heeft er nog eentje liggen en zo niet wat ik moet dan kopen?
|
04 aug 2007 9:50 |
|
|
cabrio wim
|
Wat voor type zoek je, heb er nog eentje liggen uit een Porsche 3.2 met 6CD wisselaar.
|
04 aug 2007 10:01 |
|
|
LouisXIV
964 C2 coupe schiefer grau
ex 993 C4 vesuvio '97
ex 964 C2C zwart metallic '91Meerssen Zuid Limburg
|
heb ook nog een grundig liggen, gratis af te halen ...passen vlgs mij op de porsche radio. (De radio heb ik evt ook nog)
_________________________________________ Its about as fast as you can go without having to eat airline food!
|
04 aug 2007 10:29 |
|
|
PeterDorr
|
Super zeg.
Ik heb even een fotootje gemaakt van de aansluitingen.
Kun je svp checken of dit dezelfde aansluiting is als op die van jou/jullie?
Thanks
Peter
|
04 aug 2007 11:00 |
|
|
cabrio wim
|
Mijn cd-speler is wel orgineel Porsche, maar andere aansluiting.
|
04 aug 2007 13:40 |
|
|
LouisXIV
964 C2 coupe schiefer grau
ex 993 C4 vesuvio '97
ex 964 C2C zwart metallic '91Meerssen Zuid Limburg
|
Dit lijkt in de verste verte niet te gaan passen op de wisselaar die ik heb liggen...helaas.
maar msichien is dit wat voor je...schijnt te werken.
http://www.solisto.de/nl/index.php?lang ... &numpage=4
kijk ook eens naar dit topic erover:
http://www.porscheforum.nl/viewtopic.ph ... ht=solisto
_________________________________________ Its about as fast as you can go without having to eat airline food!
|
04 aug 2007 18:22 |
|
|
PeterDorr
|
Thanks,
Lijkt een hele goede optie.
Ik heb een mail gestuurd met de afbeelding van mijn stekkertjes met de vraag of dit past. Je hoort t wel.
thnx in ieder geval voor de tip
|
04 aug 2007 20:05 |
|
|
Marc-911
991Sex 996, ex 997S
|
PeterDorr,
Past de Solisto op de getoonde aanslutingen, die van de cd speler, of moest je een nieuwe kabel trekken?
|
07 okt 2007 0:01 |
|
|
fuchs
|
Volgens mij kan je de Solsito hier goed op aan sluiten. Ze leveren diverse adapterkabels (zie site) voor diverse radio's (Becker). Ik heb er zelf net één aangeschaft en aangesloten. Helemaal geweldig.
|
09 okt 2007 12:18 |
|
|
PeterDorr
|
Uiteindelijk is de solisto gewoon aan de achterkant van mijn control unit aangesloten met het bijbehorende kabeltje. Als de unit eenmaal uit je dashboard is is het een fluitje van een cent. We hebben geen verloopje voor de cd speler kunnen vinden en nu is de solisto zelfs keurig achter mijn console weggewerk met een heel klein openingetje waar ik de memory stick kan verwisselen.
Werkt allemaal prima.
Groeten
Peter
ps. inbouw is bij Renntech in Steenwijk gedaan. Keurig.
_________________________________________ Mijn vader zei altijd: Het hebben van de zaak, is 't einde van t vermaak!
Nou, sinds mijn 911 weet ik het, hij had het mooi fout.........
|
09 okt 2007 12:27 |
|
|