_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
03 jun 2009 10:01
horn
PF #57
Re: Boxster (S) 986 Folders/Posters/Boeken
vertel maar wat je wilt hebben aan hornebay.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
03 jun 2009 18:53
Maarten
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Gebaseerd op een andere post dacht ik ook nog een vriendin.
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
03 jun 2009 20:50
horn
PF #57
dan niet.
03 jun 2009 21:46
Rad911
718 Cayman S
Loosdrecht
THE MUD schreef:
studentenbudget he
Ik krijg bijna medelijden met je
Kijk eens goed rond op eBay en Marktplaats. Er is vast genoeg te vinden. Ik vind het altijd erg leuk om een avondje rond te neuzen.
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
03 jun 2009 22:23
horn
PF #57
deze?
03 jun 2009 22:47
Rob Herfst
Panamera Turbo
Rotterdam
En dat alles voor de prijs van? In één koop?
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
03 jun 2009 22:52
Rad911
718 Cayman S
Loosdrecht
eBay biedt ook een vertaalfunctie. Klopt niet altijd helemaal, kan je wel in de goede richting helpen. Het is echt niet moeilijk. Bieden, afrekenen en laten verzenden. Helemaal goed en met PayPal nog garantie ook!
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum