Het mag natuurlijk ook 17" zijn, maar 16" heeft voor de winter mijn voorkeur.
_________________________________________ De motor van een sportwagen hoort in het midden te zitten
17 nov 2009 8:38
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Re: set velgen met winterbanden
17" is makkelijker schoon maken/houden
... heb zelf 18" met veel ruimte tussen de spaken ..
17 nov 2009 10:34
Anton
Boxster 2.5
Utrecht
Vette velgen.
Iets smallere winterbanden dan 265 en 225 die op de huidige 18" velgen zitten zouden me wel welkom zijn, vandaar het zoeken naar 16".
Ik had al twee sets 16" Boxster 986 velgen met winterbanden gevonden op marktplaats maar... de eerste hadden een DOT-code uit 2001 en de tweede hadden geen zelfs geen 4 cijferige DOT-code wat doet vermoeden dat ze van pre-2000 zijn (met een 3 cijferige DOT-code)... En dat gaat me toch echt te ver. Ik zal mijn licht eens opsteken over 17" velgen en banden.
_________________________________________ De motor van een sportwagen hoort in het midden te zitten
17 nov 2009 18:00
Anton
Boxster 2.5
Utrecht
Inmiddels heb ik onder de huidige velgen Pirelli Snowsport W240 laten zetten. Uit noodzaak, ik kwam de berg bij Amersfoort niet meer op...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum