Auteur |
Bericht |
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 TargaGemert, N-Brabant
|
Re: Gereedschap om een Becker radio te kunnen in/uit bouwen
tis wat met die targa's
|
16 maart 2010 0:05 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
|
16 maart 2010 7:27 |
|
|
Marcel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616Uden
|
IK heb de GPS antenne in mijn targa onder het "centen bakje" achter de cassette houder zitten, draad wegewerkt onder midden console. Niks boren...daar zit ie al 6/7 jaar of zo en geen enkel probleem met ontvangst...
_________________________________________ Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present
|
16 maart 2010 8:13 |
|
|
Olaf
|
Inderdaad is dat bij de Targa's en Cabrio's 'n goede plek .. bij de Coupe's (en evt. de Targa's) plaats ik de GPS antenne meestal onder de hoedenplank
|
16 maart 2010 8:18 |
|
|
diggler_911
ex 997 4S,
ex 993 Targa,
ex 964 TargaAmstelveen
|
Wat een tools Die zijn toch niet allemaal voor de Indianapolis pro hoop ik? Ik heb geen sleutelnummer opgegeven bij mijn bestelling, alleen het type Becker. Met die andere haakjes gaat het inderdaad nooit lukken, die radio zit muurvast
_________________________________________ whatever you do, don't congratulate or berate yourself too much, your choices are half chance, so are everybody else's
|
16 maart 2010 12:37 |
|
|
Olaf
|
Hopelijk krijg je dan de juiste - en niet een van de andere met 't ronde oogje Als je geduld hebt .. kunnen we evt. Vrijdag samen de boel er uit trekken
|
16 maart 2010 13:16 |
|
|
diggler_911
ex 997 4S,
ex 993 Targa,
ex 964 TargaAmstelveen
|
Deal
_________________________________________ whatever you do, don't congratulate or berate yourself too much, your choices are half chance, so are everybody else's
|
16 maart 2010 18:51 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Zit je raam nog een beetje vast Diggler? Heb je auto onlangs nog gezien bij rob toe je raam er net in zat en je radio? ook nog vast....... Ik wil ook wel helpen om hem er uit te slopen hoor!
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
16 maart 2010 20:23 |
|
|
diggler_911
ex 997 4S,
ex 993 Targa,
ex 964 TargaAmstelveen
|
Mijn butsvrije raam zit nog vast Het raam is zo helder dat het lijkt alsof het er niet zit, netjes gedaan door Rob btw, spuitwerk van het antennegat en de parafan ook supernetjes, vooral bij het rubber van het targadak
|
16 maart 2010 20:45 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Ik had hem zien staan toen ik bij Rob was en heb er even bij gekeken/over de auto gehad samen met Rob! Die vertelde het al dat het antenne gat dicht was gemaakt en je raam was vervangen! Zaten toen nog spanbandjes om heen om goed aan te drukken!
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
17 maart 2010 18:21 |
|
|